14 december

10 dagar kvar till julafton! Kul kul (läs: ångest ångest) Den här dagen har dominerats av att BEatrice fyllde 12 år! Vilket gjorde att jag satte mig i bilen för att bege mig ut till Dylta, där vankades det lasagne (helt otroligt vad jag blir bjuden på mat jämt!). Lars-Erik var där för att lämna Rikard och gratta Bisen (Lars-Erik = pappan i familjen) han hade köpt Pettson & findus - tomtemaskinen i julklapp till barnen... Så typiskt eftersom jag hade köpt den till dem! Meeen.. jag får väl ge den till mamma kanske?!

Jag kommer inte lägga upp några bilder idag för jag orkar inte gå och hämta kameran! Den ligger i hallen... jag måste verkligen gå på toa och jag måste gå och sova, så när jag reser mig ska jag kissa och sen lägga mig! Så nu kanske jag ska sluta blabba och dela med mig av information som ni inte vill ha och gå och göra det jag skulle =P.

Herregud människa, gå och lägg dig! Okej, mig. God natt!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, ge den till Elisabet! Det var en jättegullig tanke! <3

2008-12-15 @ 00:06:48
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0