16 december, 18:47

Hej hej!
Nu har jag nog gjort allt jag skulle göra idag, hoppas jag! Jag gjorde klart julkorten, städade här hemma, lekte med mina katter och har gjort julgodis! Jag har lagt på julkorten också! Sen ska jag bara duscha så har jag prickat allt på listan! Gustav kom hem för en liten stund sedan så nu sitter vi och tittar på Animal Planet det är något med hyenor som äter en flodhäst, inte det roligaste jag har sett, får jag villigt erkänna!

Nu sitter jag och sneglar lite över axeln för katterna har lekt själva ett tag men nu blev det sådär otäckt tyst... Antingen har Selma dödat Sune eller så har de bägge två upptäckt makrillsburken som står öppnad i köket. Tro det eller ej så stod den orörd på diskbänken! Jag ska inte utmana ödet så jag ställde in den istället =P. Mm det blir jobb imorgon, men jag vet inte hur jag ska göra! Ta med mig Sune eller?! Jag tror jag åker hem en sväng på lunchen istället!


Hittade en bild på mig från 2006. min 22-årsdag, faktiskt!

Det får avsluta kvällen så ska jag titta vad mina kissar har för sig!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Julgodis??? Vad flitig du är, fy vilken dålig lyxhustru JAG är..! ;P Hoppas dom lugnar sig dom små så du får återgå till det normala :) Puss kram!

2008-12-16 @ 21:34:47
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0