16 december, 22:12

Bodyguard går på femman! Jag har faktiskt inte sett den förut men det är ganska trevlig, hon sjunger ju som om man vore i himlen. Och han ser ju ut som en gud så =P. Jag gav katterna makrillen i alla fall, de fick på varsin tallrik och åt sida vid sida i köket och allt var frid och fröjd tills Selma gick över till Sunes tallrik och morrade åt honom. han är så jäkla cool! Han bytte bara tallrik och började äta hennes! Sååå rätt! Hoppas nu att det går bra imorgon... jag är lite nervös! Hon klappar ju till honom ibland och sådär... Men jag har möte imorgon klockan nio och känner att Sune kan inte följa med! Då får han ju sitta på mitt kontor och det kan inte vara så himlans kul, och tänk om någon går in och släpper ut honom! hua, nej, han får vara hemma så åker jag hem på lunchen och kollar så de lever! Jag pjåskar säkert alldeles för mycket med dem! Men sån är jag! Hönsmamma =D. Om jag får barn någon gång kommer jag nog ha svårt att klippa navelsträngen, när det sen är dags!

Nu ligger Sune bredvid mig, helt utslagen på armstödet med en vääldigt svullen mage. Jag fattar inte hur mycket han äter! Som om han aldrig sett mat! men Selman är ju lite sparsmakad så hon får väl lära sig att äta upp sin mat eller vara utan, för lämnar hon skålen så äter han upp det =P.

Nej, nu är det nog sängtajm för mig... Jag är trött efter att ha varit nästan vaken, hela natten! Ni vet sådär halvsovandes, man slappnar inte av men man är inte vaken. Jag ska kanske måla andra handens naglar också, eller vad tror ni?!

Natti natti på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nej, bilen är ju "insnöad" och det är isgata, så vi är helt beroende av att han kommer och hämtar däcken och fixar dem åt oss. Att allt ska ta en sån jäkla tid!

Vi ska ju till mamma i helgen, så nån dag innan jul där lämnar jag Stefan och Elliot hos mamma och kommer och hälsar på kissen (och DIG) :) Kram!

2008-12-17 @ 02:24:08
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

Jag hade ju kunnat hämta dig om jag haft vinterdäcken på!!! Vilken tid är det? Jag ska fråga mamma när hon slutar idag! Puss och kram!

2008-12-17 @ 14:29:45
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

Jag tror att det fixar sig Åsa, men tack för erbjudandet! Du är verkligen världens snällaste!! :) Puss och kram!

2008-12-18 @ 15:20:30
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0