16 december

Hej hej på er!
Idag är det den 16:e december, julkorten ska läggas på idag! jag är faktiskt ute i ganska dålig tid! jag har inte gjort klart dem riktigt än! Men jag har bara fyra eller nåt kvar så jag ska göra det strax och sen ska jag väl knara eller åka bort till en röd brevlåda och lägga på dem, om jag vågar lämna kissarna ensamma. Det är nämligen därför jag är hemma idag, Selma har morrat hela natten och Sune har legat hos mig och myst. Gustav gick upp kvart över fem, tror jag det var och sen kunde inte jag somna om eftersom jag bara hörde ett morrande... men nu leker de jättefint, om än lite hårdhänt, men det är bättre än att de sitter och fräser åt varandra. Blomman jag fick av Helena kommer nog att stryka med, de använder den som en skyddsmur mellan sig men det får gå, faktiskt. Jag ser hellre att de är sams!!

Nej, nu ska jag kolla färdigt på HarryPotter och göra julkort!

Skriver nog mer sen!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad bra att det går bättre! DOCK får jag nog råda dig att ställa undan den blomman, dom är ganska känsliga (trädgårdstomten pratar) och mamma har vuxit upp dem under ganska lång tid... ;) Jag måste också fixa mina julkort, men jag ska ha vanliga frimärken så jag tror jag hinner... hade tänkt strunta i det men det får bli ett par st till dom närmast sörjande iallafall. Vi har fått ETT so far, av STEFANS familj.... :P Puss och kram!

2008-12-16 @ 14:37:27
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: mariia

haha! ja jag är inte van att vara så "gammal" hihi, jag håller på och bli vuxen nu känner jag :D och det är ju på tiden!! kramar!!

2008-12-16 @ 16:58:01
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0