18 december, 21:29

Hej hej på er!
Om ni tycker att jag skriver konstigt idag så skulle det kunna bero på att min r-knapp är lustig! Det måste ha fastnat något skit under eller något... Skumt är det i alla fall!

Det kommer att ta tid att skriva den här bloggen, jag tittar nämligen på Medium på fyran, Gustav tycker jag är töntig =D. Meeen det gör ingenting, jag tål det =). Idag har jag jobbat, jag började sent och hjälpte till lite ute i butiken, det är roligt ibland! Sen hade jag lite utbildning med de nya, det är också roligt! Nog om jobb!

Mamma och jag var på Marieberg efter jobbet, vi shoppade lite och jag blev bjuden på middag! Fläskfilé med klyftpotatis och bearneisesås mmmm!! Supergott! jag köpte en kjol, ett pa örhängen och en tekanna!


Ursäkta det otroligt ofina mjölkpaketet, miss av fotografen =). Tekannan är i alla fall fin och mycket bra, själva tekulan hänger inuti, så man slipper hålla på och kladda!

Nu är medium slut, så nu kan jag ägna mig mer åt att blogga. Är alla klara med sina julklappar? Jag är faktiskt inte riktigt klar, ska hämta ut ett paket till Gustav men jag få nog göra det på tisdag, när man får lönen, det vart dyrt... Jag berättar på juldagen eller julaftons kväll vad han fick , promise =). Jag kan i alla fall tala om att han kommer att bli glad! =)

Mmmm nu sitter jag och dricker te, gud så gott!! Lust och fägring tror jag det heter! Väldigt fruktigt och gott, tror du skulle gilla den, Lollo! Jag har känt att jag har haft lite ont i halsen de senaste dagarna, har jag tur kanske jag blir förkyld och få ligga i sängen och kela med mina katter hela julen =D. Nej, jag skojade (lite) det hoppas jag såklart inte.

Och Mariia, vad gäller allergier så är det jättetrist att flera som vi känner är allergiska mot katter! Men jag är uppvuxen med katter, jag kan inte leva utan katt! Och med vår situation med Selma så var det att antingen skaffa en katt till eller göra oss av med Selma... Men jag förstår faktiskt varför, hur kul är det att vara ensam minst tio timmar per dygn! Nej, usch och fy! Men! Ni får förvarna innan ni kommer så att jag kan stänga in dem någonstans och sedan sanera lägenheten! =D jag har äckligt bra klisterrullar! Och dessutom är jag en jävel på att städa.

En sak till, allvarligt people! Vad händer på nyår????? Jag gillar att planera min tid och ogillar att inte veta. Dessutom vill jag veta om folk jag tänke umgås med ska ha klänning för då vill jag köpa en på Vila! =P

Jag avslutar denna dags blogg med att lägga upp en bild på Sune



Och en på båda mina kissar



Mmm nu satte sig Selma på ljuset... Stinker bränt hår här inne =P

Puss & kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jättefin tékanna!! :) Vi hörs i helgen! Puss och kram!

2008-12-19 @ 18:18:37
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0