19 december, 21:47

Hej hej!
Nu sitter jag ensam i soffan, Gustav har gått ut med sina kompisar. Jag har hyrt en skum film på telias box, The dead girl, heter den. Jag har inte sett så långt men en flicka har hittat en annan flicka död på ett gärde och blev typ "lokalkändis" hon bor tillsammans med sin otroligt elaka mamma i ett otäckt hus. Det värsta är egentligen att hon snodde ett halsband från den här döda flickan. Sjukt... När hon var och handlade träffade hon i alla fall en riktigt creapy kille som bara stirrade på henne. Han fick henne att komma tillbaka till hans jobb vid tio när han slutade och nu är de ute på dejt. Hon band fast sina händer med hans skärp och ville att han skulle våldta henne. RIKTIGT skum film! Nu pratar han om att våldtäktsmän ibland använder andra saker istället för sin hrmm grej... Men jag kan tala om för de som vill veta att det är ytterst ovanligt att en våldtäktsman använder sin grej vid en våldtäkt. jag läste om det i tidningen när det var så mycket våldtäkter i stan, det är väl för två och ett halvt år sedan. Så nu vet ni det!


Jag hade sönder min nya tekanna men Gustav sa att jag inte fick gråta =). Så jag ska väl inte göra det... Han skulle fixa en liten, liten skruv och fixa den och om han inte hittar någon skruv ska han köpa en ny =). Han ville bara inte att jag skulle vara ledsen =D. Han är så snäll han =).

Nu har jag inte riktigt hängt med i filmen här! (som jag för övrigt betalt 49,- för =P). Så jag kanske ska titta på den igen?! Han som är med i Spider man, Spider mans bästa kompis, minns inte vad han heter men det är hans pappa som "gone mad" i andra filmen, är det väl. Hur som helst: skådespelaren som spelar bästisen är med i den här filmen. Han är snyyyyygg.

Usch! Nej nu ska jag kolla på filmen!!

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Therese också tokg ihonom, är det inte han som är Anakin Skywalk; Hayden hristenssen. Jag kan ha fel.... Tänk om jag har fel... (Kent-låt :P) Vad tråkgt med tékannan! Hoppas han kan fixa den åt dig när du var så nöjd! Puss och kram!

2008-12-20 @ 01:30:42
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: Humpe

Åsa, han i Spiderman som du tänker på heter James Franco och är helt underbar! Han spelar också Tristan i ''Tristan och Isolde''!!!

2008-12-27 @ 00:18:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0