20 december, 12:23

Hej hej!
Idag har redan varit en omtumlande dag! Jag vaknade av mamma som ringde vid tio och sa att hon skulle ringa till mormor och fråga om de fick följa med mig dit idag. Och att de skulle komma in lite tidigare och gå på stan eller marieberg en liten sväng först. Sen la vi på och mamma ringde igen efter tio minuter och grät för att mormor inte ville att de skulle komma, det blev för mycket, tyckte hon. Då blev jag förbannad, det är inte så ofta de har möjlighet att komma in till Örebro och jag hade sett fram emot att träffa mamma... Sen lugnade jag mamma lite och frågade om de ville komma in ändå så hon skulle prata med resten av familjen och sen ringa, ytterligare en gång =D. Men sen ringde hon och sa att de hade tappat sugen! Så, nu ska jag alldeles strax åka ut till Marieberg, ensam, och sen åka till mormor, ensam, och skriva hennes räkningar =(. Jag blev besviken... Men jag ska snabba mig på lite så att jag hinner köpa en liten julklapp till henne! Det blir trevligt att träffa min lilla mormor i alla fall!


Nu bråkar mina katter om ett snöre som de fick av Gustav =). Jag glömde berätta igår att Sune trillade ner i toaletten, så han fick ta sig ett litet bad med schampoo och luktar nu som en liten godisbit =D


Såhär såg han ut och Selma satt hela tiden bredvid och såg ut att säga: "Såhär går det när man trasslar till det för sig, serru!"

Detta betyder att det är extra viktigt att alla som kommer till oss stänger toaletten när de är klara där =D. Tack för det i förhand!

Nej, nu är det bäst att jag gör mig iordning!

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: mariia

tråkigt med familjen :( haha vad söt han är! måste få komma förbi nån dag snart o kolla på han!!kramar!! <3

2008-12-20 @ 13:19:21
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.seq
Postat av: Lollo

Jag ringer dig sen Åsa! Så vi får prata lite :) Adventskram!

2008-12-21 @ 13:21:07
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0