2008

Jag har ju lovat en nyårsresumé av 2008!! Den kommer i bilder!

Januari


´
Simon fyller 16!

Februari


Utgång med Helen, Carin och fan.. jag glömmer alltid hennes namn!!! Malin, maja, jenny.. nej! Fan..
(Helen tar kortet alltså!)


Linda och jag var fortfarande kompisar!

Mars fanns inga bilder från!

April


Elins 24-årsdag


Ingen som undrar vad den där tjommen tittar på??


Hihi! Den här ser så rolig ut =D

Maj


Jag har klämt min egen fot i toadörren!


Inflyttningsfest (märk väl att detta är maj... vi flyttade in i december (året innan) =P)


Elin gillade att ta kort =D


Som sagt =)


Bra kort på oss!


Grillning på balkongen!


Gustav gör tacos!


Folk (bröder) var tvugna att prova våra ställbara sängar =)




Min första blombukett av Gustav (Ja, ni läser rätt, och vi har varit tillsammans i två år =D)


Torsten! (Numera Selma!)


Min fina rosa klänning!


Elin och jag på Sex and the City!


Jag har en till rosa klänning =D


Min födelsedagsklänning!


Elin och jag är på Björnstugan för att fira min födelsedag, jag fastnar i toapapper!

Nu har jag summerat till juni, resten får vänta tills imorgon! Det blev så många bilder! Nu ska jag göra potatisgratäng!

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vad fint med bilder istället för en lista :) Hoppas ni hade det bra igår!!! Vi hörs om Marieberg nån dag!!! Kanske lördag?? Puss & Kram!

2009-01-01 @ 15:16:17
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0