21 dagar kvar

Hej hej!
21 dagar kvar till julafton... betyder att det är exakt tre veckor kvar! Nu ligger jag i min sköna ställbara säng, jag ska alldeles strax sova eftersom klockan står på 00:04 och jag borde ha sovit för länge sedan! Men jag har ju varit ute hos min kära familj Bergman =). De flickorna är verkligen småsystrarna som jag aldrig fick (nej, jag fick ju tre bröder =P) men Lollo, du är min bästaste bästis också =D.


Nej, allvarligt, imorgon skulle jag behöva komma upp för att se julkalendern!! Jag har ju inte sett ett enda avsnitt! Dags att rycka upp sig!

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: maria

åh har du sett nåt avsnitt nu av kalendern? tänkte om den är bra :) vet inte vad det är för nån

2008-12-04 @ 15:35:05
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

du är min bästaste bästis med Åsa!!! ;) Tack för shoppingrundan ikväll! puss o kram, be gustav krya på sig så han kan bli med på lördag!

2008-12-04 @ 19:37:26
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0