21 december, 00:15

Hej!
Trodde jag skulle hinna skriva igår =D. Idag är det 3 år sedan min morfar gick bort. En hemsk dag! Hu! Jag har tänkt länge att lista alla begravningar jag har varit på, det är sjukt många!

* 1994, gammelmormor Elsa, ingen direkt nära relation
* 1999, Stig, väldigt nära relation, han var som en extra morfar till mig
* 2003, Evy, moster till min mamma, vi spenderade ganska mycket tid där
* 2004, Alf, man till Evy
* 2004, Svea, moster till Björn, en av de få i Björns släkt som kom ihåg min födelsedag
* 2004. Allie, moster till Björn
* 2004, Felicia, min syster <3
* 2004, Anrie, Filles (Felicia) svärfar, otroligt sympatisk och trevlig man
* 2004, Gunnar, Emils (som jag var tillsammans med) morbror, också otroligt trevlig
* 2004, Arne, Sveas man, så trevlig och söt!
* 2005, Morfar <3
* 2008, Börje, väldigt nära vän till familjen

Som sagt... sjukt många, kanske inte om man vore 75 men jag är 24. Okej, då bestämmer vi att inga fler dör, eller hur?!


Här kommer en bild på mina tokiga småkissar


Kolla hur de ligger, liksom, den ena värre än den andra! =D


Sune tvättar Selma


Han gillar henne =). (Ja, det är ett reflexhalsband, Gustav yrkade på att han skulle ha det på sig efter att han höll på att trampa på Sune i hallen. Svart katt mot svart matta, not so good... =))


Selma gillar Sune egentligen, men ibland puttar hon honom utför soffkanten =)

Ja, det är kalsonger som ligger i soffan, jag köpte dem till Gustav men han vägrar använda dem. De glider visst upp... =D Jag ska väl kasta dem men ni vet det bär emot lite när de är splitter nya!

Sov så gott sen!!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Alldeles för många begravningar, hoppas att det förekommit bröllop och dop också för att väga upp! :) Mamma har bilen hela dagen idag, mormor ska julhandla och vallas på stan, så kan jag komma imorrn, eller är du upptagen då när det är dagen före julafton och allt? :P Puss och kram!

2008-12-22 @ 12:09:27
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0