23 december, 22:46

Bloggade jag inte 22:47 igår?? Det var ju roligt! Nu är alltså denna dag gjord! Som jag har haft ångest över idag... Snabbgenomgång över vad som hände!

8.30, Gustav försöker putta igång min bil, den startade inte när vi skulle till Hallsberg! Men han fick igång den! och jag stjälpte mer än hjälpte =D. Men lite hjälpte jag till, eller hur Gustav? Jag är en jävel på att sitta i när man ska putta!!

9.00 ringer jag till hon med däcken, då hade hon åkt hemifrån för hon trodde inte vi skulle komma! Men hon åkte hem och hämtade däcken och efter fyra felkörningar träffade vi henne mitt i kumla!

9.45 är Gustav och jag vid Centrala gummi och vill byta däck, då har vi vår tur för dagen! De har tid för oss med en gång! Så på en timma är jag av med 2 000,- det gick snabbare än vanligt!! (Och var inte alls lika roligt!)

10.15 hämtar vi ut bilen och Gustav får följa med mig när jag ska hämta mina paket, jag hade fyra avier men de hittade bara tre paket och efter att hon i kassan hade letat i tio minuter och folk började fyllas på så såg hon att det skulle hämtas ut i Adolfsberg... Lite pinsamt =D

10.30 släppte jag av Gustav hemma, åkte över Aspholmen och hoppade in på Lager 157, shit vad fint de fått!!! Dit måste jag igen! Nu skulle jag ju köpa en grej till Gust men jag måste åka dit och shoppa till mig själv någon dag!! Efter detta besök åkte jag till parkhallen och fick nu mitt paket direkt =D.

11.00 var jag på jobbet!

13.00 kom Alex och vi åkte in mot stan för att möta upp resten av bröderna och käka! Vi hamnade på Hellas och fick fläskfilé med bearneisesås och klyftpotatis!! Mmmmm så gott!

Resten av eftermiddagen specar jag inte! Det blir så tråkigt att läsa. Vi gick på stan och tillsist fikade vi i Åhlenshuset, de är så mysiga, mina bröder! Jag handlade de allra sista julklapparna och passade på att köpa en klänning till mig till imorgon! Helt underbar är den! Jag ska be Gustav ta ett kort på mig i den imorgon men idag har jag den hänger på garderoben så jag lägger upp en bild så!


mm vad fin den är! Tänk med en röd kofta över imorgon!

Ikväll har Gustav och jag myst, tittat på Star wars 3 och kelat med kissarna. Sen har vi försökt komma i julstämning lite, vi har ätit skinkmackor och jag tände lite ljus!


Sorry för Gustavs fötter där bakom! =)


Nu vill jag önska alla mina vänner och andra en riktigt god jul! I morgon är osäker bloggdag! Jag kanske inte alls hinner, you know =D. jag vet inte när vi kommer hem faktiskt. men det ska man inte veta på julafton! Det är roligt att inte veta!

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Den klänningen var verkligen jättefin på Dig Åsa!!! :) Vi ses i mellandagarna och krya på dig!!! Puss & kram

2008-12-26 @ 00:54:39
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: Humpe

Tack tack tack för julklappen; hur visste du att jag ville ha en sån? Det var så kul att NI kom förbi, hoppas att vi ses SNART igen!! Kram kram kram!!!

2008-12-26 @ 23:56:34
Postat av: Rickard

Tack för filmen, kollade på den igår. Hade d bra, ses =]

2008-12-27 @ 00:06:54
Postat av: Bisen

Tack för julklappen, den var söt! Tack för att ni kom. Kramar och pussar /Bisen

2008-12-27 @ 00:13:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0