27 december, 14:49

Hej heeej!
Gud så roligt med så många kommentarer!! =D Jag har inte bloggat på aslänge, har faktiskt varit sjuk! Och då är det lika bra att jag säger till er som skickat sms till mig att jag tyvärr inte kan svara! Cp-tre har strulat till det så jag kan inte ringa, inte skriva sms eller något annat som kostar pengar... Meeeen det kommer igång snart igen, hoppas jag. Så handikappande att inte kunna göra något! Tur att hemtelefonen finns!

Nu sitter jag och avvärjer bråk mellan mina båda katter, Selma vill sova och Sune vill tvätta henne, vilket resluterar i storbråk... Jag såg innan att jag har stavat Spider man... det är ju ETT ord! spiderman, sorry! Och jag som ska föreställa "språkpolis" (enligt bröderna). Jaja, alla gör vi våra misstag! Och detta är ju faktiskt min blogg, vilket betyder att jag skriver hur fel jag allra helst vill, eller nåt =).

Till julklapparna!

Gustav
* Scrubs, säsong 1-5
* Heroes, säsong 1
* En peaktröja
* En mjukisdress, som för övrigt såg ut som tjejbyxor, vi ska byta =)
* En sten som det står älskling

Mamma
* Tofflor
* Örhängen
* En ljuslykta (delas med Björn)

Sebbe
* Nyckelskåp
* Super paper mario (Wii-spel)

Alex
* Påslakanset
* Toblerone

Mamma Lena
* Örhängen
* Morgonrock

Pappa Svante
* Qube (ett spel)
* En bok, om Islam, inifrån. (Den vill jag läsa =P)

Anna & Andreas
* Biobesök

Fanny
* Skallra (Tummen, ni vet den lilla figuren)
* Tallrik (tummen)
* Bestick (tummen)
* Napp (som det stod busig på)
* Mjukisdocka (tummen)

Lollo
* Örhängen

Bisen
* Almanacka

Rickard (jag vet fortfarande inte om jag stavar hans namn rätt.... Kanske ska vara bara ett k??)
* Simpsons-filmen

Theresen
* Mobilfodral

Mamma Helena
* Burkar med sånt där fint mönster på

Okej, hörrni, till nästa år får jag verkligen skärpa mig! Jag sa ju själv att julen inte handlande om att köpa en massa grejer, men det har jag ju gjort ändå!! Jaja, hoppas alla blev glada =D. Ska jag räkna upp vad jag fått?

* Pärlhalsband (Gustav) (ett sådant jag önskat mig i flera år!)
* Jacka (Gustav, har jag inte fått en för han visste inte vad han skulle köpa =))
* En nyckelringskissemisse, ser ut som Selmis (Louise) (den är perfekt när man ska få tag på nycklarna, jag slarvar alltid bort dem =D)
*  Ängel (Bisen) (hänger redan i mitt vardagsrum =))
* Tavla (Theresen) (hänger också i mitt vardagsrum =))
* Sju sorters kakor (Helena) (den NYA versionen!!!! Bye bye den jag har från 1942)
* Reflexväst (mamma & Björn)
* Choklad (mamma) (75% = sådan som jag kan äta!)
* Spade (Björn) (att ha i bilen in case of emergencys)
*
Halsband (Mamma)
* Strumpor (mamma & Björn)
* Tandborste (mamma)
* Kopp till min servis (Sebbe & mamma, två fick jag alltså! =))
* Tröja (Alex)
* Micro (Lena & Svante (Gustavs mamma & pappa))
* Pengar (Lena & Svante)
* En plastvas (Lena & Svante) (Ska ta kort när jag använder den, dyngcool!)
* Halsband (Anna, Andreas & Fanny)
* Bromsar (pappa)

Das war alles, tror jag! Jag skriver till om jag kommer på att jag glömt något! Det är så svårt när man bara sliter upp paketen och det blir allmänt kaos, ni vet! Iofs kan jag inte skylla på det hos mamma eftersom vi öppnar paketen en och en och i år tog det cirkus två timmar. vi började strax innan halv tre och var klara vid tjugo i fem =D. Men det blir ändå så mycket att komma ihåg och jag är så ivrig att se de andras min när de öppnar mina paket så jag glömmer bort att jag har mina egna! Men det gör ingenting!


Jag kanske ska gå och laga ltie mat snart så jag hinner äta och "svullna ner" innan jag ska bort ikväll =P. usch, vad äckligt det där lät! Men jaja, ni fattar vad jag menar! Tack för smset, förresten, Mariia! Gulligt att tänka på mig, jag skulle svarat om jag kunde.. *svär inombords över tre igen* Jag mår mycket bättre nu, känner mig lite krasslig fortfarande, bara! Jag har börjat fundera lite lätt på vad vi ska göra på Nyårsafton, någon som har några förslag? Gustav sa att "vi får väl sitta hemma" och det funkar ju om någon vill komma hit, nu är det ju det här med katterna, dock... Typiskt att folk är allergiska! Vad säger du Mariia, ska vi hitta på något eller är ni uppbokade? Lollo, vad ska ni göra?


Rickard: Bra att du gillade filmen, jag hade ingen aning om vad jag skulle hitta på! Men jag älskar filmen så jag tänkte att det kan inte vara helfel i alla fall =D. "Spiderpig spiderpig"

Bisen: Jag kollade i den där almanackan och bara äääälskade kissarna =D

Theresen: Du sa det när vi var på Marieberg för länge sedan! =D I remember! Förresten så har jag en LG som du kan få om du vill, med fungerande kamera, tror dock att den är låst till Tre men vi kan ju kolla, om du vill alltså, den ligger bara här hemma och jag har tappat bort laddaren. Men du har en LG nu, va? I så fall är det säkert samma laddare till dem. Jösses vad jag blabbar...

Okej, hörrni... Ska gå och göra Tacopaj! Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: mariia

vad bra om du mår bättre! :D Vi är tyvärr uppbokade på nyår, ska till Västerås och fira med mina kompisar :) men vet du vad jag tänkte på...en tripp till slalom backen nån helg? kramar!!

2008-12-27 @ 19:30:35
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

Jättebra julklappar, både till och från dig ju! :) I love örhängena!!! Ha så kul ikväll. Puss & kram!

2008-12-27 @ 20:53:23
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0