28 december, 14:17

Hej hej!
Idag mår jag sämre igen! Skulle inte varit ute igår men vi hade roligt! Vi började med fest hos Alex, det visade sig att en av deras kompisar kände både min pappa och min bror och Anette också. Lustigt vad Örebro är litet ibland! Marcus, hette han för er som vill veta. Både Maja & Ellie var där! Ooootroligt trevligt att träffas igen, det var länge sedan och med mitt sms-handikapp så är det svårt att hålla sig "in touch" med omvärlden! Men idag kunde jag ringa igen!!! Fabolous! Det löser sig sa han som sket i vasken! (mormor-citat) Hon brukar också säga "Götapetter" och "Nu ska vi se sa Blinda Sara" och "Nu ska vi se sa den blinde till den döve" det är därför jag använder de här gamla uttrycken, annars dör de med våra far- och morföräldrar! Järnspikar är också en svordom som är alldeles för dåligt använd!
Jag sitter och funderar lite på varför inte vi får Nerikes Allehanda längre, de har inte dragit autogiro från mitt konto på evigheter så jag antar att det är därför =P. Jag har väl missat någon förnyelse eller nåt! Men jag ska nog fylla i en sådan här rabattlapp, som vi fått hem i brevlådan så får man två månader billigare och sedan 25% på hela året. DET är bra pris! Det är dyrt att ha tidningen annars! Svindyrt...
Lollo försvann från msn så jag undrar om jag skulle ta och spela lite The sims istället... Lollo, om du kan läsa det här så kan du väl vibba mig på msn när du kommer in så jag ser dig!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA vilket äckligt uttryck! Men jag håller med om att man ska behålla dem, och föra dem vidare til sina barn sen, annars kommer det att sluta med att alla bara kan "lol" "rofl" och andra dataförkortningar.... hemska tanke!!! ;) Puss & kram

2008-12-28 @ 15:02:16
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: mariia

haha jag ska börja säga järnspikar! :D

2008-12-28 @ 23:07:52
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0