29 december, 12.08

Hej hej!
Kort blogg för jag sitter på jobbet (lunch, så ni inte tror att jag maskar =D). Jag skulle bara berätta att jag har pratat med veterinären och de misstänker en mild form av kattsnuva (eftersom han är pigg och så!) men han kan inte vaccineras förrän han mår alldeles bra i sin lilla mage. Så nu ska jag ta bort allt, som du sa Lollo, fast han får inte äta torrfoder heller! De ska få äta kokt fisk i en vecka så får vi se hur det är med lilla maggen sen! Så när jag slutar ska jag åka och köpa fisk och sen till apoteket och köpa avmaskningsmedel (en starkare variant) för hon trodde att han var full med mask också, eftersom han är så stinn. Det är ju vad jag har misstänkt hela tiden och jag har avmaskat honom men hon sa att ibland hjälper det inte med tillochmed två gånger utan man får göra det ganska många gånger. Tydligen är bebiskatternas maskar extra envisa! Så det ska jag fixa med idag! Så han blir bra, min lilla pruttunge (han fiser extremt också =)).

Nu ska jag gå och ta en fika med Annica och sen kommer mamma vid ett och tar med mig på lunch! Mycket trevligt!

Vi hörs ikväll, hörrni!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh lunch med mamma! Ha så kul!!!! Hoppas fiskatten blir bättre nu då! :) Puss o Kram!

2008-12-29 @ 14:08:42
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0