<3

Det vackra lantgodset strax utanför Memphis har varit i familjen Harpers ägo i århundraden. Och så länge som någon nu levande kan komma ihåg har ett spöklikt andeväsen vandrat nattetid i korridorerna nunnande på vaggvisor...
   Tillsammans med sina två små livliga söner flyttar den unga änkan Stella Rothchild tillbaka till sina barndomstrakter i södra USA. Här har hon fått både jobb på familjens Harpers handelsträdgård och bostad i det anrika huset. Hon avskräcks varken av huset eller av dess ägarinna; den stentuffa Roz Harper. I närheten bor också den oborstade men snygge landskapsarkitekten Logan Kitridge. Snart inleder Stella och Logan en het romans.
   Men det finns någon som inte är glad åt deras kärlek... Ett kvinnligt andeväsen stöd ofta Stellas nattsömn. Kan hon vara någon som tidigare bott på Harperegendomen? Vad finns i kvinnans förflutna som inte lämnar henne någon ro?"

Jag lyssnar på en ny bok, Blå Dahlia. Stella är ännu inte änka... Jag bara väntar på att han ska dö! Fan...

Orkar inte blogga mer! Jag ska gräva ner mig i min bok =). Natti natti!



Alla mina älsklingar! Lite av Gustav bara =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad mysigt att vara riktigt nerkörd i en bok!!! :)

2008-12-31 @ 00:15:49
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0