Going down memory lane

Hej hej!
Jag har suttit och tittat på gamla kort nu ikväll, känns så konstigt, det är som att man var en annan människa bara för ett par år sedan!


Här hade jag precis börjat på EM, jag bodde på Salsmästaregatan (underbart kök =)) men det syns nästan att jag mår dåligt...


Jag och min lilla Lisa


Hääär ser jag gladare ut =) (singel!)


Här är min mamma =)


Jag och mamma


Sista dagarna som 21-åring


Vi kan ju alla enas om att jag inte ska ha den här frisyren igen... HATAR alla kort med denna frisyr..


Stel???


Lycklig


Visst är min mormor söt?


Me & mams


Det här kortet har jag nog haft på min andra blogg en gång..


Mycket bra fotograf!


Nej, gud så ego jag är, nu ska jag sluta lägga upp kort på mig själv och spela Sims istället!

Puss på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh som en liten "här är mitt liv" i bildformat! :) Vi har nog alla förresten haft frisyrer vi inte gillat...... ;) Puss o kram!

2008-12-12 @ 23:58:45
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: mariia

åhh vad roligt med massa kort! :) du är sjukt lik din mamma! och din frisyr idag är iaf snygg haha ;) men splear du cello?? vi får lira nån dag, haha jag spelar ju fiol :D kramar!!!!

2008-12-13 @ 18:07:21
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0