Julhelg!

Hej hej!
Den här helgen har varit en riktig julhelg! Igår var det fullt stök på Kullen, familjen bergmans årliga pepparkaksbak! Det nämde jag väl i och för sig i min nattblogg men det tål att tas upp igen! Idag ska jag lägga upp lite bilder också. Stefan har i och för sig varnat mig för att han ska stämma mig om jag lägger upp bilder på honom men jag tror jag tar risken!!

Jag har bytit min "header-bild" Det är Lollo och jag =). Inte världens bästa bild men den är mysig på något vis! Lollo, om du har scannat in de där bilderna från när vi var små så kan du väl skicka dem till mig!? Skulle vara roligt att ha =). Vi var söta när vi var små! =) (Vem är inte det...)

Idag har jag varit väldigt produktiv! Gick upp vid tolv =). Men sen blev det fart, vill jag lova! Städat, tvättat, handlat och lagat adventsgryta! Mmm gott gott gott! Nej, nu ska jag ladda upp bilder och sen ska jag boka biljetter till London, tror jag minsann!


I full gång!


Syns lite dåligt men jag gör en min =P


Lila Lollo, hihi =)




Me and Bisen


Wii =)


Jättefin bild på Theresen =)


Okej, med risk för strypning så lägger jag upp en bild på Richard, efter mjölkriget med Therese =D


Nu orkar jag inte blogga mer, faktiskt! Hörs imorgon!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh vad fint du har gjort! Jag lovar att skicka dig bilderna så fort jag scannat in dem! Puss kram

2008-12-07 @ 22:53:17
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0