Ont i näsan!

Hej hej!
Orkar inte börja varje inlägg med datum! Och idag har jag ont i näsan så... Ni vet, sådär förkylningsont så det svider upp i hjärnan varje gång man andas! Huu, jag vill bara vara frisk nu! Men Gust och jag ska lämna småmissarna hemma ikväll och gå på Australia! Jihoo! Jag bokade biljetter på jobbet och ringde efteråt och frågade om han ville gå på bio med mig =).
 


Ni får en recension antingen ikväll eller imorgon! Jag ska ut till jobbet imorgon men egentligen är jag ledig så jag behöver inte vara uppe i ottan!

Nehe! Jag kanske ska kolla vem som messade mig och ta en liten kur nässpray innan vi ska gå! Jag kan ju fortfarande inte svara på mess, vet ni! Jag kommer att tala om när jag äääntligen kan det! ja, det lär ingen missa! =D

Hej på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi ska åka till bilfirman imorrn och få det fixat. så vi kan förhoppningsvis ses imorrn eftermiddag eller på onsdag? Hoppas filmen är bra, den vill jag också se!!! Åsa, hjälp oss att hitta lägenhet i Örebro!!!! NUUU! ;) Puss & Kram!

2008-12-29 @ 23:19:30
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0