Osttjuven Sune

hej hej!
Idag har varit en till slappdag. Jag blev så förvånad imorse när Gustav sa "ska vi inte gå upp och komma iväg snart?" Komma iväg vart? Frågade jag honom, jo, då vill han följa med mig ut till Marieberg och fixa mina ärenden för att sedan gå på stan och titta på kläder till honom! Herregud.. Nu har han varit ledig för länge =). vi var i alla fall på Marieberg, åkte in på jobbet och kollade sedan på toasitsar, vet ni att de kostar 450,-?? Tyckte i alla fall jag var sjukt dyrt! Vansinne för en plastbit... Kanske en aning förenklat (förlåt alla toasitstillverkare!) men allvarligt?! Tror jag ska kolla med Sjöborgs om de står för det eller inte. Annars får vi väl köpa en sån där!

Selma är ond på mig! Hon fattar inte varför jag envisas med att ge dem äcklig fisk! Varje gång jag ställer ner maten ger hon från sig ett yl, som "Iiiiiiiiiiinte det här nu igen!!!!". Hon har faktiskt fått annan mat uppe på diskbänken (Sune kan inte hoppa upp dit) jag hoppas att han inte har sett och tror att hon har fördelar men han måste faktiskt bli bra i magen! Nu har jag ätit en bit Castello White och la min macka på bordet (hård macka) och Sune hoppade upp och rev ner den och slickade på osten, innan jag hann stoppa honom. Alldeles nyss rev ha nner kniven och började slicka på den. *suck* Det gör honom verkligen inte bättre i magen!!

Nu ska jag skaffa barn i The sims, så jag hinner inte skriva mer! Vill bara önska alla som kommer imorgon väldigt välkomna! Det ska bli jätteroligt! =) Min lillebror ska faktiskt upp till slottet, kanske träffar honom där =D. Tänk, sen är det 2009, hörrni! Jag ska göra en liten summering av året någon dag tänkte jag (2008, alltså =)) men det får nog bli imorgon, eller nåt!

Puss & kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0