Pimpning?

Hej hej!
jag har en liten fundering på om jag inte ska julpimpa min blogg! Men det fanns inga färdiga mallar så jag kanske gör det senare idag istället, klockan är nämligen 02:08 och jag tror inte riktigt att jag orkar hålla på med koder och skit nu! Nej, jag tror nästan jag ska gå och lägga mig och mysa med min sambo =). Gustav alltså, inte kissen.

Jag har varit på Kullen hos Lollos mormor och bakat pepparkakor idag! Jättemysigt och fantastiskt roligt, det är en stor familj, fyra barn och så jag (en liten bonus eller vad man nu vill kalla mig =)) Stefan, Lollos kille/fästman/sambo/livspartner ja, vad man nu vill kalla honom! Vi bakade massor med pepparkakor, vill jag lova er! Så idag har jag inte fått något gjort hemma men det ska bli imorgon! Städning, tvättning och göra klart mitt pepparkakshus! Sen måste jag komma på någon bra mat till imorgon, Josefs mamma hade gjort adventsgryta, kassler, purjolök och paprika, tror jag hon hade, luktade himelskt, kan jag lova! Sen är hon iofs hemkunskapslärare... Skulle jag också kunna tänka mig att vara bara för att kunna laga god mat! Egentligen skulle jag behöva ta tag i balkongen imorgon också! Massor som ska slängas och jag vill ha upp en liten ljusslinga och i alla fall ljung!! Meeen antagligen kommer det bli som vanligt när jag planerar massor med saker; ingenting bli gjort =P. Städa ska jag i alla fall göra när Gustav spelar badminton, då vill jag inte ha honom rännandes här =D.

Lägger upp bilderna från baket imorgno, Lollo! Oooorkar inte nu =).

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det är helt ok, Åsa, jag har "delat" mågra bilder på msn, du får titta om jag lyckades få till det.... :P Kram!!!

2008-12-07 @ 03:02:44
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0