Slockna på soffan till Scrubs?

Hej igen!
Nu har vi varit på bio! Ååå jag älskade filmen och Gustav hatade den =D. Men jag har lovat att han ska få ta med mig på en killfilm snart! När vi kom hem var all fisk slut, det är ju bra! Hoppas bara att det inte är Selma som ätit upp allt! Nu far de runt i lägenheten och busar, de är söta =). Ja, om imorgon Lollo, jag är som sagt ledig =D. Så du kan väl höra av dig om du vill hitta på något =D.

Nu ska jag slockna på soffan till säsong två av Scrubs!

Natti natt

Kommentarer
Postat av: Lollo

Vi har tid hos Hallsbergs gummiverkstad kl ett!!! :D Puss och kram!!!!

2008-12-30 @ 12:15:10
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se
Postat av: mariia

jag vill se den filmen! vad ska ni göra imorgon föresten? Nejmen Åsa man kan inte sova till Scrubs!!;) det är ju världens roligste serie! kramar!!

2008-12-30 @ 18:44:39
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0