Tema: Huvudvärk

Hello på er!
Gitarr???? För helvetes förbannade skit, Jonas! Jag trodde jag hade tappat dig! Och så upptäcker jag att du smyger omkring här =D. Gud vad glad jag blir! (Hoppas nu att det är du och inte någon annan jag svär åt =)) Första klassens skitdag (citat: Jonas) har det varit idag! Jag har fått förvridna komplimanger av, jag vill inte säga vem, men jag antar att enda sättet att hindra sig själv från att sparka honom på smalbenen med stålhätta är att tänka att han helt enkelt gillar hur jag ser ut... Och det är ju roligt! Ljuspunkten idag var lunch på Bellini med Ella bella bus, suuuuupertrevlig lunch. Jag skrev alldeles nyss ett mess till henne och sa att vi måste göra det oftare. Gå ut och äta förgyller dagen! Idag har jag haft lite utbildning med de nya officarna, eller mest en av dem. Väldigt trevliga människor, by the way!


Jag slutade strax innan fem för att åka till pappa, han skulle kolla om jag hade ventilerade bromsar eller ej. Jag ska ju få nya bromsar till min bil i julklapp av mitt ena föräldrarpar. Nu finns det säkert de som läser det här som tänker att det är lyx att jag får presenter av två familjer men det är en av de väldigt få lyxer man har som skilsmässobarn. (Magkatarr, beslutsångest att ständigt välja mellan mamma och pappa, bo i en kappsäck och flytta mellan ställen, det får man på köpet!) Nej... jag är inte bitter =D.

När jag var hos pappa kom farmor dit, jag skulle få pengar av henne för att alla mina kusiner inklusive min bror fyller år september och oktober och de fick pengar av henne i födelsedagspresent. Det hade hon inte kommit på att vi skulle få när jag fyllde i maj så då fick jag också mina pengar nu. Och så när jag fick dem sa hon: "Grattis på födelsedagen Åsa"... Det kändes askonstigt!! Kan inte riktigt förklara men konstigt var det! Jag fyller ju inte nu liksom...

Jag har i alla fall inte ventilerade bromsar, kan jag meddela er! Jag har typ inga bromsar alls =P men det ska det snart bli ändring på! Vi ska mecka! *Jihoo* det är riktigt roligt =). Bara vi får vara inne på skolan (fordonsutbildningar) så vi slipper stå ute och frysa rumpan av oss, då är det inte alls lika roligt. Jag vet inte var jag har gjort av mina meckarbyxor, jag har lite dille på att städa undan saker (fråga Gustav =)) så de kan i princip ligga varsomhelst! Får helt enkelt kolla lite i källaren efter dem...

Nej! Pharaos pyramid idag med! Nu ska jag komma in på topplistan!!!

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Det där spelet ska jag nog kolla upp... :) Puss på dig hjärtat!

2008-12-11 @ 20:15:34
URL: http://lollosjambalaya.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0