Tiiisdag!

Hej hej!
När imorgon är slut har mer än halva veckan gått! Jihoo! Jag gillar fortfarande mitt jobb men är fortfarande tröööööött! Jag vill bara sova ut en helg! Vara ledig och göra det jag känner för! Ja, det vill jag! Jag kanske ska göra lite julkort i helgen, baka pepparkakor, göra ett hus (färdiga mallar, tror jag bestämt!) ja, pyssla, ni vet!

Hinner inte blogga så länge idag heller, Selma är på väg att lukta sig till fisken vi åt till middag så jag kanske ska lägga den i lite matlådor... Jag kokte faktiskt extra mycket potatis för jag ska kunna steka imorgon, tänkte ha prinskorv och ägg och stekt potatis. Mycket stekt =D. Men det är gott! Fast det sätter sig så i kläderna! Trist... Men men! Imorgon åker jag nog ut till min extrafamilj och fikar lite! jag pratar om Bergmans, Lollo är nog där imorgon. Det är så roligt att träffas! Vi hinner aldrig prata klart! Det bara bubblar... Tunga och lätta ämnen, det är så skönt =).

Okej, nu har jag låtsas att inte se Selma som lapar i sig sås från Gustavs tallrik som står på bordet ganska länge... Måste ta tag i det här nu! =P

Puss & kram på er

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa! Mamma och jag ska vara i Linde 16:30, jag kan ringa dig när vi kommer hem igen. Kul att ses! :) puss kram

2008-12-03 @ 14:55:11
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0