Byt blogg.nu???

Hej hej hej!
Lollo har nästan övertalat mig till att byta blogg till bloggsida.se istället för blogg.se, som det här är! Men jag vet inte riktigt! Jag är inte så jäkla smart när det gäller sånt här och den här sidan är sååå enkel!! Men vi får se hur det blir! Är det så att jag ska byta så ska jag skriva adressen här så ni kan följa med, kära läsare!

Nu är jag sådär förbannad så jag skulle kunna blogga om det och hänga ut en viss människa, ingen på jobbet, oroa er inte! Nej, ett svin som jag var tillsammans med innan jag träffade Gustav, han var otrogen (för ovanlighetens skull när det gäller mig =P) konstant otrogen, med sin fd tjej. Och nu kommer han ungefär var tredje månad och ja, jag vet inte vad han vill! Promenera säger han men vad faaan, ser jag ut att vara helt blåst???? Promenera???? Allvarligt... Nej, nu ska jag be honom dra åt helvete, han kan hitta någon annan som vill "promenera" det har han ju gjort förut, menar jag.

Lollo, jag behövde verkligen en shoppingtur idag! Taaack så jättemycket!! <3 massa kramar

Sängen var det!!

Over and out

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, jag har provat den här bloggen också för ett tag sen, det är ungefär samma princip som bloggsida. ;)

2008-11-06 @ 00:08:01
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Och tack själv :) KRAM!

2008-11-06 @ 00:08:22
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

bara på han!! kramar <3

2008-11-06 @ 11:16:03
Postat av: Lollo

Åsa, jag älskar att vi bloggar och läser varandras! :) Det känns så trevligt att man vet att det finns någon som alltid läser ens knäppa funderingar ;) KRAM!

2008-11-06 @ 14:04:28
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0