Dåligt samvete, ovanligt?? Not..

Hej hej!
Okej, det är lika bra att jag erkänner på en gång! Jag tog ingen bild på maten igår! Och jag vet, dååligt! Men vi fick vänta 30 minuter på maten och eftersom vi var så sena redan innan så kastade jag mig över maten och kom på halvvägs att jag skulle ta kort! Och då såg det liksom inte lika gott ut... jag kan i alla fall berätta vad vi åt! Gustav valde Stifado, oxfilébitar i någon kanelsås, sådär gott, tyckte han. Jag tog en liten smakbit och det var faktiskt sådär, alldles för mycket kanelsmak! Men det jag åt... Åå herregud! Oxfilé med bearneisesås och rödvinssås, ååååå!! Alltså, hade jag haft 265,- över varje dag att lägga på mat så hade jag tamejtusan ätit det! Men... 46,- för två glas cola, allvarligt??

Haaaaaaaaaaaahahahaha! Gustav sitter och äter en macka nu och så hade jag ställt brödkorgen i soffan, mitt framför katten. Helt plötsligt när jag sitter här och skriver säger han "Nej men kissen, ser du inte tvn. Varför säger du ingenting?" Det lät så roligt! Nu försöker han få katten att bita mig... men så skäller han för hon bara sover.

Nu är ensam mamma söker slut för den här söndagen, nästa vecka är nog sista avsnittet! Nu ska vi visst titta på "*The Dukes of hazzard" så jag överger er för tv:n! ska förresten säga att vi hade bullfrossa här hemma ikväll! Hanna, Maja och Ellie var här och käkade kanelbullar när Gustav spelade badminton. Det var såå trevligt!! Det är skönt och trevligt att träffa dem =). Skönt att bara vara och jag skrattar så jag får rynkor i ansiktet =D.

Nej, filmen var det!!

Vi höres!

P & K



Hon sover verkligen såhär =)




Muffins, de var goda =). Märk väl mina rosa hjärtan ovanpå!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Åh de där muffinsena såg super goda ut! Fick chokladmuffins recept av en kompis men med mina bakingskills så vetto tusan hur det blir haha. Känner du dej manad att smaka sen? ;) Promenad någon dag snart?!

2008-11-09 @ 21:26:13
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: Åsa

Ja, de ser goda ut men det är faktiskt sällan jag äter det jag bakar, av någon underlig anledning =). Gustav tyckte vi skulle köpa smörgåstårtor till hans födelsedag men mina kompisar kallar mig inte "mamma åsa" för att jag köper färdiga saker... Nej nej.. så den 25:e kan ni komma runt sjutiden och äta HEMMAGJORDA smörgåstårtor! Men vi kan ju gå en sväng i veckan så kan vi prata mer om det där!

Kram kram

2008-11-09 @ 23:01:43
URL: http://lillaplingen.blogg.se/
Postat av: Lollo

Ja drickan på Hellas är gjord på avkok av guld :P Dom tar t.o.m. betalt för vattnet! Men det där lät RUSKIGT gott du! :) Hoppas Ni hade en jättemysig kväll! Puss kram!

2008-11-09 @ 23:59:16
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0