Fredag imorgon!

Hej hej på er!
Nu är det länge sedan jag skrev! Har varit galet den här veckan! Måndag bakade jag till Gustavs födelsedag, tisdag fyllde Gustav, onsdag jobbade jag sent och sen skrev jag räkningar hos mormor och var tvungen att handla! Idag jobbade jag också sent, skjutsade hem Andreas och sen handlade jag, IGEN! Imorgon ska jag till Backahallen och sen hjälpa Casper att flytta. Lördag ska jag med Lena till Marieberg på förmiddagen och sen julfest i karlstad på kvällen! Söndag ska jag till Helena och Gustav spelar badminton. Fullspäckad vecka alltså! Jag orkar faktiskt inte blogga mer... Får göra det nästa vecka när det inte är så mycket hela tiden!! Och Mariia, vi får gå då mer! =)


Lägger upp en döskön bild på Fanny och morbror!



Blev sur på blixten!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Haha, vilken min! :)

2008-11-27 @ 22:47:29
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

ja tusan då får vi gå! ska du spela badminton med gustav imorron? föressten, du har ju blivit utmanad på min blog ;)

2008-11-27 @ 23:11:05
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0