Freeedag!

Hej hej!
Puh, äntligen fredag! Jag stack från jobbet vid halv fem, jag kan jobba igen det nästa vecka! Tror inte att jag har något inplanerat nästa vecka. Men lugn lugn! Det kommer =). Imorgon ska Gustav och jag ut och äta, först ska jag greja här hemma lite, det är fasiken dags att vi bor in oss i lägenheten!! Jag började redan idag med att riva ner den där förbannade vita hyllan som har stått i vardagsrummet, det var en "Billy-hylla" från IKEA, SÄÄÄÄÄÄÄÄMST. Den har stått och vickat från dag ett! Men den var okej när jag bodde i trean både i Almby och i Varberga men nu när vi har tvåan så har vi ju inget "datarum" så den passar liksom inte in i vår (Gustav skulle sagt min) stil! Jag har flyttat på tvn idag igen, Gustav gillade det inte, men det är inte så ofta han gör det =D. Han får lite tid på sig att vänja sig och gillar han det inte då så flyttar vi väl om igen! Inte så mycket mer med det egentligen!

Jag blev så sur innan när jag skulle hämta ut mitt julpaket från Panduro, jag har köpt lite småpyssel så jag kan göra fina, egna julkort. Jag fick smset när jag satt och jobbade innan så jag skulle hämta det på vägen hem. När jag kom in där så hade jag glömt mitt leg!! Fasiken, tänkte jag, men så tänkte jag att de måste ju känna igen mig! Jag beställer ju massor av grejer överallt och har varit på just  det utlämningsstället säkert 50 gånger sedan jag flyttade till väster. Men nej... "Vi måste ha leg!" Jag vet ju att du kan trycka på en liten liten knapp där det står [känd] eller något liknande! Faans förbannade skit! Jag får väl hämta det imorgon istället! Jag kan iofs behöva en liten promenad imorgon! Men först ska jag i alla fal soova tills jag vaknar =). Och sedan mysa med Gustav och Selma, för att orka med nästa vecka också. Jag kanske ska ta med min kamera imorgon när jag går. Vem vet, man kanske hittar något roligt att fota! =).

Nu är klockan 21:03 och jag skulle verkligen kunna tänka mig att sova men jag kanske ska lugna mig ett tag... jag skulle så gärna vilja se Sjätte sinnet men jag vet inte hur jag ska kunna få tag på den! Nu ska jag se om jag kan få tag på den på boxen kanske???? =D

P & K

Kommentarer
Postat av: Lollo

Visst är det kul att möblera om ibland!!! Lite svårt med så liten lägenhet bara, det finns inte SÅ många variationer... :P Puss kram!

2008-11-08 @ 00:10:45
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0