Fylleblogg!


Helvetes förbannade skit... Hela min text försvann! Skit också.. Klockan är 04:41 och jag kom hem för ett tag sedan! Jag ska alldeles strax sova för imorgon kommer ju Lollo och Stefan hit! Jag funderade på om ni skulle komma vid sex, eller vad tycker du, Lollo? men vi ska inte göra något speciellt så ni får komma när det passar er!

Åå jag har haft så roligt ikväll! När jag kom hem avslutades kvällen med ett skratt. Gustav och Jens har slocknat i soffan, tv:n stod på på hög volym och alla lampor var tända! Kissen var så gosig och kelig när jag kom så henne har de non inte kelat med så mycket =).

Jag tog min jeansklänning på mig, här är kvällens första kort, dock ser man inte så mycket av klänningen!

Jag tycker jag ser lite trött ut redan här! Då är det ju inte konstigt att jag var astrött sen! Eller nu =). Nu borde jag ju iofs vara trött, jag har snart varit vaken i 24 timmar!

jag började med att möta upp Ellie och Amelie på Clarion hotell, mitt i stan. Där tog vi en drink och hade det trevligt en stund, det ska också tilläggas att Ellies vän Daniel var med! Hade jag sagt den där meningen högt och Jonas hade jobbat hos oss hade jag fått ett sexskämt serverat =). "Hade det trevligt en stund". Fasen Jonas... Det finns ingen struktur på skämten längre! Tur att Beniz var inne i veckan och poppade upp det lite! "Poppade upp" Jag har verkligen uttryck som en 85:åring! När vi hade druckit upp på Clarion så gick vi för att möta upp Hanna och Sebastian vid Pitchers! Därifrån bestämde vi oss för att kolla in Lilla Örebro bar & kök (gamla sub city) dít vi förresten sålt stolar! Det kan jag verkligen rekommendera! Åå vad trevligt det var där! Och god Tiramisu:


Ellie och Amelie beställde Tiramisu men det såg laktosigt ut, och vi hittade inget recept på vad det var i så jag vågade inte äta men jag smakade lite av Amelie och guuud så gott!!! Mmmm... Det ska tilläggas att här var jag i princip utsvulten eftersom jag hade ätit en maxbox och tre vita mackor på hela dagen! Men jag fick vara utan tills O'learys stängde, då gick vi till det lilla Sibylla som ligger mittemot Björnstugan och det rekommenderar jag er verkligen inte! Först var han jättetrevlig, jag beställde ett sibyllameal med strips (jag såg nämligen att det var mos på bilden och det kan ju inte jag äta) och så frågade han mig "fröken, ska det vara allt som är gratis på?" Gratis tänkte jag, va?? Jaha, senap och ketchup... ja, visst! Och då ser jag att han har tagit mos!! Och säger "Nej, jag skulle ju ha strips!" Och han säger att jag inte har sagt det!!! Men alltså jag är ju inte dum i huvudet! Om jag beställer en meny där jag ser att det är mos så vet jag ju att jag säger att jag ska ha något annat än mos! Men otur för mig så var ingen av mina kompisar inne med mig när jag beställde så ingen kunde intyga att jag hade sagt det... Och då var det en kille som sa, släng den där jag betalar en ny till henne. Men så sa han innanför att han skulle fixa det till fröken. När han gick därifrån kan jag säga speciellt till mina feministkompisar att han sa, väääldigt högt och tydligt "Ja, tänk att tjejer alltid ska krångla!" Och vet ni vad fanskapet gör???? Lägger stripsen ovanpå alltihopa... Så jag skämdes som attan och gick ut med min lilla bricka på gatan och började äta mina strips och såg ju att det var mos under, och Ellie vart galen och tänkte gå in igen =D. Men jag sa att det var okej, så jag och Ellie stod på gatan och hon torkade av moset på mina korvar så jag kunde äta dem sen slängde jag min bricka och köpte strips av mexivagnen som stod på stortorget. Tror inte man ska äta kött därifrån... Då får man väl Ebola eller nåt. Summan av kardemumman var att jag stod på gatan och torkade potatismos av mina korvar och höll på att börja grina för en sådan skitsak! Det var han som skulle skämmas inte jag, hade det varit jag som stått där inne hade jag gjort om från början, kunden har alltid rätt. Och nu har jag dessutom bloggat om det så jag hoppas han förlorar kunder, är man otrevlig får man inga kompisar!


Jösses hörrni! Nu måste jag sova!! Lollo vi kan ju höras senare idag =). Eller så kommer ni bara vid sex imorgon! Om det inte passar så hör du av dig!

Over and out

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

JAg hinner inte läsa ditt långa inlägg nu men vi kommer till sex! :) KRAM

2008-11-15 @ 13:07:30
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Nu har jag läst. Jag LOVAR att aldrig köpa korv därifrån Åsa!!! Vilket praktarsle!

2008-11-15 @ 14:30:03
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0