Glömde!

Jag glömde ju säga att det var en kille som stötte på mig igår!! Det hela var egentligen ganska pinsamt för jag har förstått nu i efterhand sedan jag pratat med Gustav att jag var rätt elak =). Denna kille kom med ett sällskap som Ellie känner, de satte sig i alla fall vid vårt bord och ja, de sedvanliga frågorna, var man kommer ifrån och vad man gör osv. osv. Det hela började i alla fall med att en kille ville att vi skulle gissa var han kom ifrån, i Värmland. Och jag gissade på de städerna jag kom på först; Kristinehamn, Karlstad, Degerfors. Nej, ingen av dem utan Filipstad! Nej men, säger jag, där bor min bror! Och vad gör inte den här killen då? Går på Bergsskolan! (För er som inte vet det gör Sebbe också det, min bror alltså) och de lär ha börjat där samma år! Fast den här killen var född -85 (fick vi veta efter att jag hade gissat på -88 och sen -89... *suck* stackarn) sen pratade vi lite och jag letade efter en bild på Sebbe men kom inte in på bloggen och jag hade ingen bild i mobilen. Så tar han upp sin mobil och säger "Nej, nu vill jag ha något av dig" Eh... va? Säger jag, jag är verkligen inte van att folk raggar på mig!! "Ditt nummer" säger han då. Och jag lägger av ett asgarv! Dels för att jag blev chockad och dels för att... hello, vad då "pick up-line". Och så säger jag att jag är lyckligt sambo så, tyvärr! Då slängde han ner huvudet i bordet. Det var faktiskt ganska elakt att skratta åt honom men jag blev verkligen förvånad! Och man kan ju säga att jag fick igen med mosbrickan senare på kvällen! Somliga straffar Gud med detsamma... =D


Hej på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0