Ingen Lollo på bild!

Hej hej på er!
En typisk söndag hos familjen Sjöborg/Strid, sover länge, Gustav håller på att dö av hunger innan frukosten, kissen ligger i hängkorgen på elementet och sen slappstund framför tv:n till halv fyra när Gustav ska spela badminton! Idag ska jag ta en promenad till Tybble, till Gustavs syster och svåger och lilla Fanny! Mysbebben =). Jag ska få lite fika och så kommer Lena och Svante dit senare, tror inte Gustav orkar gå dit efter badmintonen... Han brukar vara trött då! Sen tänkte jag faktiskt gå hem och göra pizza, det blev ju ingen i fredags så det är bäst att jag gör något åt skinkan i kylen!


Just nu går det en gammal Batmanfilm på tv... Vi har canal+ kanalerna den här helgen, en drive via telia, verkar det som, jag tror jag läste något om det i reklam som kom i veckan! Jag klippte av mina naglar igår! En gick av och då vill inte jag ha kvar de andra.. jag vet inte varför jag gör så, men jag tycker inte det är snyggt om nio är långa och en är kort =P. Då är det snyggare att klippa av allihopa och spara ut igen. Hoppas de kommer ut till personalfesten, eller kommer ut gör de ju men det gäller att inte slå av dem =P. Får ta det lugnt med städning i ett par veckor nu!


Nehe! En kort blogg blev det och inte speciellt mycket sagt egentligen utan mest ordbajs... Det jag egentligen skulle säga var att jag inte tog kort på Lollo igår heller! Jag får aldrig några kort på oss, Stumpan! Jag ska ta med kameran nästa gång vi träffas! Även om du är otroligt blond =D. Jag är ju nästan svart i håret så det jämnar ut sig!

Massa kramar på er!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

HA! :) Jag glömde ju med kameran igår!!! Men nästa gång vi ses är jag förhoppningsvis inte SÅ blond :) Tack för senast så att säga det var gott och nice i största allmänhet!!! ;) puss kram!

2008-11-16 @ 16:01:11
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0