Julfest ikväll!

Hej hej!
Känner mig lite smått död! Har inte varit helt hundra de senaste dagarna! Det är lite mycket runt omkring just nu, men det ska nog gå bra, ska ni se! Jag har handlat lite julklappar idag, till Lollo och mamma! Lena och jag var på marieberg, sjukt mycket folk, ska jag säga er som inte hade kunnat räkna ut det! Men vi var där 10:00 i förmiddags så då var det lugnt faktiskt, allt folk kom i princip när vi var klara att åka hemmåt.


Nu sitter jag i soffan hemma, har klätt upp mig lite för vi ska ju på julfest i karlstad ikväll! Det ska bli väldigt roligt, ska ta med mig kameran och fota lite! Hihi!

Ja, just det! Mariia hade ju utmanat mig!!

Tre hårda klappar:

- En tv till sovrummet

- ALLA The Sims-expansioner

- En bil som fungerar...


Tre mjuka klappar:

- Massa kramar

- En fin kofta

- Knästrumpor (inte så sexiga men tamejfan det skönaste gud uppfunnit)


Tre viktiga klappar:

- Jag hoppas att Stefan ska få behålla sitt jobb, (och få påökt för ökad psykisk stress under de här dagarna)

- Jag önskar mig mera tid, typ 28 timmar på ett dygn skulle vara lagom, tack!
- Att jag bara ska få vara med de jag älskar och inte de som drar hårdast i mig.

Så! Då utmanar jag Lollo! För Mariia har ju redan gjort detta och ja, jag vet ingen mer som läser här =P.

Nu ska jag slappa lite innan bussen till Marieberg går!

Puss o kram på er och ha en riktigt trevlig kväll!!


Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, julklapp till mig??? Hm, vi får nog snacka lite om det där ;) Hoppas du får en super kväll och så ses vi imorrn eftermidag! Läs min blogg :) puss kram!

2008-11-29 @ 17:44:42
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Anonym

jo du måste skicka bilderna!! jag ska inte lägga ut dom på bloggen ;) o jag lovar jag ser nog inte så jäkla het ut själv heller haha. har du sett vimmelkorten?

2008-12-02 @ 22:02:46
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: mariia

jo du måste skicka bilderna! lovar att inte lägga ut dom på bloggen ;) haha jag ser nog inte så het ut själv heller. har du sett vimmelkorten?

2008-12-02 @ 22:04:10
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0