Ljusparty, rocks!

Hej hej hej på er!
Efter att ha skällt ut promenera-killen blev det sängen för mig, först fick jag klä av Gustav för han hade somnat när han kom hem vid fem och sen inte vaknat så när jag kom låg han med alla kläderna ovanpå täcket. Not so good i nybäddad säng.


Nu ska jag och Gustavs mamma Lena snart iväg på ljusparty, det ska bli trevligt! Jag har inte varit på något sedan Linda fick för sig att vi skulle sälja och jag höll på att slita ihäl mig för att hinna pendla till Degerfors varje dag mellan nio och sex, vilket för er som inte åker dit så ofta betyder att jag åker hemifrån vid strax innan åtta och kommer hem strax efter sju. Plus att hon hade skrivit på det där avtalet med party light och ville att vi skulle göra det tillsammans. Nej, det blev pannkaka, men jag trodde nog inget annat från början heller, jag sa att jag skulle ha fullt upp med nya jobbet. Och det kan man väl lugnt säga att det var! Jag fattar verkligen inte hur mycket jag har lärt mig sedan i mars!! Det är otroligt! Förresten sa Camilla till mig igår att hon skulle kunna tänka sig mitt jobb när jag är mammaledig. Stopp stopp stopp i galoppen, jag har ju inte ens börjat fundera på det än! Dessutom måste en viss "someone" (läs Gustav) fria först. Och det kommer ju inte att hända förrän om 100 år.

Nu kanske jag ska ta en macka så jag inte faller ihop av hunger på det här ljuspartyt!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Aj aj aj håll hårt i jobbet Åsa!!! ;) Ha så kul ikväll. Kram

2008-11-06 @ 18:30:16
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0