Måååndag

Hej hej!
*suuuck* vad trött jag är!! Man kan nästan tro att det skulle vara fredag kväll och inte måndag! Men men man får väl gå och lägga sig och sova, helt enkelt =). Jag har legat i ikväll med! Bakat bullar, lagat mat och hållt på! Letat efter mina gamla pedagogikböcker som Karoline (En av Alexs kompisar) vill köpa av mig, hon får dem såklart. Men jag hittar inte ens hälften! Måste ligga någon annanstans! Jag tror några ligger i mitt skåp på jobbet... Får prata med Camilla, jag har nämligen gett bort min nyckel, utan att tömma skåpet =D. KLANTIGT!


Jag gjorde rosa bullar idag:
 


De ser kanske lite klibbiga ut men vääldigt goda kan jag intyga =).

Selman hjälpte mig!
 

Hon fick inte komma närmre så det är riskfritt att äta bullarna i alla fall =).


Nej, jag tror jag ska göra matlådor och sedan gå och lägga mig, faktiskt!

Hörs imorgon!

P & K

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åh så hemmafruigt Åsa, nu får jag dåligt samvete som legat på soffan hela dagen och tyckt synd om min förkylning... :P Kram!

2008-11-03 @ 23:13:45
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0