Morgon!

Hej hej!
Lollo, du ska tycka synd om dig själv!! Du är ju sjuk!! Ja, jag har verkligen varit hemmafruig på sista tiden, eller det har jag väl egentligen alltid varit =P. Ikväll ska jag ut och gå med Mariia och sen vika ihop och stryka min tvätt, som jag tvättade i söndags. Och så kom jag precis precis nu på att Gustav och jag har årsdag idag! Jag kan slå vad om en tusenlapp att han inte kommer ihåg =D. Sen ikväll om jag orkar ska jag greja på min lilla kanin, som Fanny ska få i julklapp. Jag ska lägga upp en bild på den så får ni se! Jag planerar dessutom en grej till Gustavs födelsedag men jag vet inte om han läser min blogg så jag får hålla det för mig själv ett tag till! Nej, men jösses! Jag måste till jobbet!!

P.S Det är Desperate housewives ikväll!!! *wihoo*

Ha en bra dag alla!


Kommentarer
Postat av: Lollo

GRATTIS PÅ ÅRSDAGEN! :)

2008-11-04 @ 14:25:56
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0