Muffinsbak

Hej hej!
Nu är jag helt slut! Jag har städat och plockat i hela lägenheten, satt upp några tavlor och dammat och grejat. Jobbigt var det men det blev bra tillslut! Nu bakar jag muffins! De var goda, faktiskt! Lägger upp ett kort på dem senare! Nu när jag tittade på min gamla blogg så ser jag att där har jag massor av nyare kort på mig och Fanny, undrar var de har tagit  vägen!

Nej, jag orkar inte blogga mer nu! Jag ska prata klart med min lillebror på msn och sen gå och stoppa in tvätt i maskinen och sen göra mig ordning för kvällen! =) Jag ska ta med kameran så ni kan få sukta lite efter min pepparbiff från Hellas! =) mmmmmmmmm Det ska bli sååå gott!



Här är två av mina stiliga bröder, by the way =)

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0