Nocked up?

Elo!
Börjar fundera på om jag är på smällen eller vad det är för fel på mig! För första gången sedan jag blev överkänslig mot mjölk, det är 14 år sedan =P, blev jag häromdan sugen på ett riktigt kallt glas mjölk! Helt sjukt sugen!! Dessutom har jag ju varit så trött, och då menar jag inte att det tar emot när man ska gå upp utan att jag inte har kommit upp! Och sen är jag trött hela dagarna... Mår illa när som helst, och främst vid starka dofter/stanker, hmm... Mycket skumt det här! Eller så är det så att vintertröttheten har satt in och jag tolkar allt till gravidsymptomen =D. Jag har gjort det förr, ska jag säga er!

Idag ska vi äta lyxmat! Fjärilskotletter med hasselbackspotatis och grönpeppar- eller rosépepparsås! Vi skulle ha ätit det igår men jag orkade inte laga det igår, då åt vi varma mackor, ja, Lollo vi äter det massor också!! =D Det är ju så gooooooooott!! Men idag blir det alltså söndagsmiddag =D

Jag lägger in några bilder på mig och Fanny från igår, sötare unge finns alltså inte! När jag kom in hos dem igår smilade hon med hela ansiktet mot mig! Hon kommer/är ett riktigt charmtroll som lindar alla som jag sett runt sitt lillfinger, morfar Svante och morbror Gustav är de hårdaste som smält fullständigt! Jag har ett jättefint kort på Fanny och Gustav när hon sitter och får honom att gapskratta =). Så mysigt =). Bilder var det!


Fanny och pappa Andreas =). Vaddå multitasking =D. Pappa får mat och Fanny får mat =).


Mätt och trött bebis, hos mamma Anna =)


Morbror Gustav kommer att bli idolen, att dömma av den blicken =)


Charmtrollet, var det ja!


Får man kalla sig för moster Åsa, när man inte är gift?? (Anna är ju alltså inte min syster, utan Gustavs!)


Lilla sötnosen =)

Kommentarer
Postat av: Lollo

Hmmm, kanske läge att kolla upp? Vi ses på onsdag! :) puss kram!

2008-11-17 @ 18:45:55
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Åh det vore jättesnällt om du inte ska ha dem själv! Fönstret är ungefär 220 brett, så den längsta sorten från Ikea skulle nog passa lagom! :) Det värsta är att den väl varken går in i din eller min bil :P Vi hade faktiskt kärra när vi köpte stång till vardagsrummet och så, iofs köpte vi sängen samtidigt... :P Vad jobbigt att du mår illa av att äta, som sagt; kolla upp det! puss kram!

2008-11-17 @ 19:48:46
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Hihi jo det kanske du har rätt i... :) Vi ses imorgon hjärtat! puss kram!

2008-11-18 @ 12:48:31
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Hej! Mamma kommer hem efter 17 imorgon, och hon ville gärna att du skulle komma då så hon får träffa dig! :) Puss kram!

2008-11-18 @ 20:15:50
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

fan bra förklaring där med alfabetet :D märks att du är lärare ;) kramar

2008-11-18 @ 20:48:59
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0