Ny servis!

Hej hej på er!
Jag köpte ingenting på marieberg! Jag provade två kjolar med hög midja men jag är för smal... Storlek 34 är jättestort, jag vill väl inte hålla på och sy in nya saker! Det är så tråkigt... Dessutom blir det aldrig lika bra som proffssytt! Ja, hörrni, vilka problem man har! Det finns massor som är åt andra hållet, att man är irriterad för att storlekarna är för små eller att man har några extra kilo (tycker man själv) och folk brukar bli förbannade på mig när jag säger att jag är för liten, att det inte finns tillräckligt små storlekar. Men det är ju precis ett lika stort problem som åt andra hållet! Ingen får ju tag på kläder eller det man vill ha! Ingen skillnad, egentligen. Jag tror vi får ta en tur till lager 157, Mariia, ska vi göra det någon dag? Utan de där tråkiga killarna!

Alex var så rolig idag! Han skulle lämna tillbaka ett par hörlurar på elgiganten (vilka för övrigt var 150,- dyrare än alla andra kedjor i marieberg) och då skulle han skriva på ett papper. När han skrev på frågade jag honom, vad skrev du egentligen? (Det såg ut som två små kluddar) och då säger han: "Åsa, du heter Åsa, går på två sekunder att säga, jag heter Alexander Pettersson, det är långt och krångligt, därför har jag kortat ner det. Alex Pett, heter jag nu. " Haaaaaaaaaaaaaahahahahaha! Jag skrattade högt hela vägen över parkeringen ut till bilen =D. Alex Pett...

Jag fick förresten min nya servis idag! jag har alltid beställt mina gardiner från Jotex så nu fick jag ett presentkort, så jag fick servisen och lite av mina nya vardagsrumsgardiner! Vääldigt roligt! Och såå fin servis!


Ja, jag gillar den romantiska stilen! =)

När jag tömde kameran fick jag se bilderna som jag tog på våra lyktor igår kväll! Och vad fick jag se???



Ser ni vem som gömmer sig bakom den stora??? Hihi! jag såg inte att hon satt där när jag tog kortet! =)

Nej, nu ska jag nog spela lite Emilys tee-garden!

Åå förresten Lollo! Ni kan komma och äta med oss på lördag, va? Jag räknar med det i alla fall så kan du höra av dig om det skulle bli ändrade planer för er! =) Fjärilskotletter med potatisgratäng och sås! =)

P & K

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHAHAHAHAHAHA ALEX PETT! Jag skrattar så jag pissar på mig här! :D Ja vi kommer på lördag, så länge inget oväntat inträffar men isåfall hör jag va mig! Vi ska träffa Freyjas fodervärd på söndagen istället, så vi är fria hela dagen :) kram!

2008-11-12 @ 20:50:02
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

Alex pett, klockrent! Ska döpa om mej till Mar Matt! Ja vi drar nån dag till lager,skulle kunna shoppa upp hela stället!! kram

2008-11-12 @ 21:12:32
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0