Oooonsdag=mitt i veckan

Ello!
När den här dagen är slut har mer än halva arbetsveckan gått *wehoo*. Missuppfatta mig rätt! Jag älskar mitt jobb men jag är så trött. Gustav sa igår att han inte skulle dricka i helgen, vilket betyder att han också är trött =P.

Have faith, Lollo, kaninbilden kommer =D. Den har bara inga öron än, ska jag ta kort ändå?? Känner du någon som vill ha en liten kanin? Jag har köpt för mycket grejer så det räcker till en till! Therese kanske behöver något att krama??? =D Eller Richard, jaaaaaaaaaaaa!! Vi ger en gosekanin till Richard!! =D För er som inte vet det så är Richard Lollos lillebror, han är 15 (?? eller?) och döcool.

Nehe! Nu är klockan kvart över åtta, dags att pallra sig iväg till jobbet!! för länge sedan, Åsa! Men jag är så hungrig, jag var tvungen att äta en skål laktosfri vaniljyoghurt. Det är inte klokt vad mycket goda laktosfria grejer de gör! Det är inte klokt hur mycket laktosfria grejer som är skitäckliga som de gör heller men det kan vi prata om en annan gång! Jag orkade inte laga pannbiff och potatis när jag kom hem igår så det blir det till mat idag istället! Mums! Idag måste jag komma iväg halv sex (eftersom jag inte kommer vara där förrän halv nio =)) handla pålägg, bröd och så åka direkt hem och ställa mig vid spisen! Jag får inte sätta mig i soffan och blogga eller något annat destruktivt (blogga är inte destruktivt i någon egentlig mening men om man väger blogga mot att vara hungrig hela kvällen så blir det ett destruktivt beteende att direkt sätta sig här!) *Mmm katthår i min yoghurt!*

Okej, en sista fråga! Varför dricker Selma vatten ur blomkannan när jag just har hällt upp nytt fräscht vatten i hennes skål??? Jag vet att hon vill ha´t ljummet så vattnet i skålen ÄR ljummet!

Fundera på det över dan!

//Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

HAHAHA ja visst gör en till Rickard, men räkna inte med att han blir stormförtjust... Therese däremot skulle nog gråta ;) dessutom fyller en viss person år den 19 nov, perfekt present och hon skulle nog bli ÖVERLYCKLIG Nu är jag helt allvarlig Haha, tänk på det Du :) PS. Stoppa lite blomjord i kattskålen... ;) DS.

2008-11-05 @ 12:10:17
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0