Chokladkaksmysteriet...

Hej hej på er!
Nu har jag lugnat ner mig lite, faktiskt! Jag känner mig inte riktigt lika aggro =). Men ni vet, man har ju sådana dagar ibland! man får helt emkelt varna omgivningen och hoppas att ingen skadas i smällen =).


Jag borde verkligen gå och lägga mig nu, ska åka buss till jobbet imorgon, dels för att det faktiskt är rätt skönt att åka buss, jag får mer luft än när jag går till och från bilen! Dessutom låter min bil konstigt och det är dyrt att åka bil! Nej, imorgon blir det buss! Så därför borde jag sova, jag ska stå ute vid busshållplatsen 07:36 så jag ska lämna lägenheten halv! Det tar två minuter att gå till busshållplatsen men eftersom jag är en sådan tidsoptimist så säger vi att jag går halv! Då kommer jag i tid! Jag ska i alla fall inte tvätta håret imorgon, duscha men inte tvätta håret. Det gör hela "göra-iordning-mig"-proceduren halverad! Helt sjukt vad tid det tar att föna och hålla på! Eller så är det jag som är långsam =). Och om det nu är killar som läser denna blogg, jag har hört hur funderingarna går när man säger att man inte tvättar håret varje dag, det är inte äckligt! Det går inte att tvätta håret varje dag! Tänk hur långe jag har haft mitt hår som sitter längst ut, det är ju massor med år! Om man är snaggad kan man tvätta håret varje dag för samma hår sitter ju bara där i några månader! Är ni med på tankegången? Dessutom blir det väl inte äckligt av att sitta på ett kontor 8 timmar om dagen? Hade jag jobbat som elektriker, då hade jag tvättat håret varje dag eftersom betongdammet fastnar och luktar illa. Då hade jag också haft kort hår, det finns väldigt förklarliga skäl till att jag inte är elektriker... Jag är visserligen relativt händig men jag är klen och gråter när jag skär mig i fingrarna =). Nu kom vi av banan här!! Nej, jag besvarar min egen fråga, eftersom det är en relativt ensidig kommunikation med bloggar, det är inte äckligt! Någon tjej som inte håller med?

Jag älskar folk som tar kort på roliga lappar som sitter i trapphus, tvättstugor etc. Jag fick ett jätteroligt mail av Sahra, jag lägger upp en "lapp". Jag såg idag på jobbet att dessa lappar syns inte... Jäkla skit!

Hiihihihihi! Gud så roligt =D.

Nu måste jag sova, ska dra med mig gubbsingen =). Fick förresten ett sms idag av Gustav:

"halva din chokladkaka
har försvunnit, personligen
misstänker jag katten
"

Personligen misstänker jag en man vars namn börjar på G.... Jag hittade dessutom pappret till chokladkakan i fråga, vid hans dator.. Mycket misstänkt!

P & K

Kommentarer
Postat av: Anonym

angående hår historien...håller med dej helt!

2008-11-10 @ 23:05:46
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: Lollo

HMMMMM har du också en galen chokladtjuv smygandes i lägenheten? För att bli alldeles för personlig kan jag berätta att jag tvättar mitt hår var 3:dje dag och jag inte skitat ner det alldeles ovanligt mycket. Vem är äckligast nu...? ;) Puss Kram

2008-11-11 @ 13:36:01
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0