Seeeegt!

*suck* har gått och väntat på att Gustav ska göra sig iordning i typ en timma, jag har plockat undan grejer, hängt tvätt gjort mig fin =) och när jag frågade honom om han var klar sa han, jag ska gå in i duschen nu... Så nu står han och rakar sig och jag håller på att äta upp katten för att jag är så in i h-vete hungrig! Vi har ju inte ätit något sen frukost! Iofs varsin chokladmuffin, men det står man sig inte så jävla länge på, kan jag intyga! Så nu håller jag på och lackar ur men jag ska skärpa mig och ta det lugnt! Annars blir det så tråkigt! Det är ingen som gillar en tjej med sura miner! Eller killar med sura miner heller, för den delen. Jag lägger nu upp en bild på Gustav och Fanny, jag hör att Gustav håller på att bli klar. Han sprayar parfym =). mmmm Gio Aqua (Armani) ska nog gå ut och sniffa lite!

Fick förresten en fråga på msn "Vad ska du göra ikväll =P" av en viss someone, som jag bad dra åt helvete häromkvällen. Det tar alltså inte! Detta skall diskuteras och dissekeras med tjejerna imorgon!

Nej, jag kan visst inte ladda upp någon bild, enligt blogg.se så jag försöker väl när vi kommer hem igen då!



Trägen vinner!

Ha en trevlig kväll allihopa!

// Åsa

Kommentarer
Postat av: Lollo

Åsa, nu är du dålig på att komentera åt mig i min blogg! :P Hoppas ni hade en UNDERBAR kväll! :) puss kram!

2008-11-09 @ 01:01:10
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

Wohohoo nu har jag börjat blogga =)

2008-11-09 @ 13:18:22
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0