Segaste dagen i år!

Hej hej!
Ja, idag har jag verkligen varit seg!! Helt sjukt! Allt jag gör går i ultrarapid, otroligt irriterande! Men jag har ändå lyckats få lite gjort! Städat hela lägenheten, innan Lollo och Stefan kom (man får ju inte ha dammtussar i hörnen när man får besök!) sen lagat mat, tvättat och ätit maten med ett otroligt trevligt sällskap! Det var fullsatt i vårt kök, vi var alltså bara fyra personer och en katt men vi har ett väldigt litet kök! katten tar i och för sig ganska mycket plats, både fysiskt (springer runt och hoppar och sätter sig i knät och ja, tar plats, helt enkelt!) och inte psykiskt eller ja, det blir psykiskt indirekt, för hon blir liksom  samtalsämnet =). Min lilla linslus!

När Lollo och Stefan kom höll jag på och lagade mat för fullt, potatisgratängen i ugnen och stekte fläskfilé. Det var faktiskt väldigt gott! Jag har svårt att njuta av maten jag själv lagat, speciellt när det är folk hemma, jag vet inte varför men jag blir lite uppstressad på något vis! Så jag känner inte riktigt att det smakar =). Men men, är man lite störd så är man! Jag kan ju tillägga att jag känner mer smak ju bekvämare jag är med sällskapet! Så det här var ett bra sällskap =).

Nu känner jag att det alldeles strax är dags för mig att ta ut linserna, de har inte suttit i så länge men jag är trött så då blinkar man inte lika ofta (då somnar man väl =P). Anledningen till att jag är seg idag är inte att jag är bakis, drack nästan ingenting igår.. Men jag kom ju inte till ro förren vid fem i morse och sen upp vid elva så jag har  inte sovit så mycket =). Men jag har haft så trevligt den här helgen så det gör verkligen ingenting! Sova kan jag göra när jag dör, eller hur!

Jag avslutar med att lägga upp några bilder från igår!




Hanna, sååå söt =)


Me and Ellie =D


Hanna och Amelie


Jag och Kalle, tror jag han kallar sig! Det är så lustigt när man presenterar sig! Jag lyssnar sällan på vad personen säger! Jag är koncenterad på att säga mitt eget namn och sen memorerar jag ansiktet.. Fruktansvärt irriterande är det! Jag minns ju inte vad folk heter fast de kanske presenterade sig för två minuter sedan, liksom!
 

Hahaha! Jag undrar vad Ellie säger!


Jag ser en aning sammanbiten ut och Hanna har sitt "sexy-face" tror jag =D

Das vaar alles! Tror jag ska ha klänningen på julfesten, vad tros om det???

P & K

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0