Skirver och skirver

Skriver skulle det ju vara. Det är så störigt när man har bloggat och så läser man igenom det man har skrivit och så ser man att man har skrivit fel, det jobbigaste är ju när man läser när det har legat ute en vecka eller nåt =D. Fast det kanske bara är jag, skrivfachisten, som tänker så?! Mariia berättade idag att hon ska börja blogga! Underbart roligt! Det är så fantastiskt trevligt med kommentarer, så då kan jag ju få ge tillbaka några kommentarer till dig =). Gustav fick ju rosor ikväll, jag har tagit kort på dem, dessvärre kom hans fot med på bilden också men det får ni ha överseende med.



Linslusen själv kom fram:


Lite suddig men så blir det när man har myror i benen!

Jag hittade en bild på mig från igår, tror jag, jag ser förbannad ut =P.



Nej, nu ska jag nog sluta lägga upp onödiga bilder och fortsätta sticka på min kanin!

Kraaaamar på er!!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice om-pimpning, men var är kaninbilden Du utlovade...? ;)

2008-11-04 @ 23:05:13
URL: http://www.nogg.se/lollosjambalaya

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0