Söndag!

Hej hej!
Nu märker jag att jag har dagens dag som rubrik på mina inlägg! Det beror på att jag inte vet vad jag ska blogga om när jag börjar! Jag bara skriver och så kommer ordbajset ni får följa! Jag skulle ju kunna vänta med att skriva rubriken tills jag har bloggat klart men nej... jag gör helt enkelt inte det!

Idag har vi inte gjort så himla mycket! Gustav har dammsugit och jag har bakat! Tårta, bakade jag idag för att mamma, Sebbe och Alex skulle komma idag och fika med oss. I och med Gustavs födelsedag på tisdag, alltså! De kom vid två och åkte vid halv sex, jätteroligt att de kom! Gustav fick en box med The Simpsons, nr. 12 i ordningen. Sen avvek han vid halv fyra, för att spela badminton så då satt vi här och pratade lite! Selma stod i centrum, som alltid =). Men Alex är ju allergisk så det är snytpapper överallt nu =).

Igår bakade jag bullar hela förmiddagen och sen träffades Anna och jag och fikade på Java, väääldigt trevligt! (Som alltid) Sen skjutsade jag hem Anna och åkte ut till Dylta (Bergmans) där jag hade tänkt att lämna bullar som tack för den goda maten i onsdags men det slutade med att jag fick mat en gång till så det där kommet att bli en god cirkel!! =D

Mm det är så mysigt med den familjen, den känns som min egen =). De är som mina systrar och Helena är verkligen som en riktig mamma, lyssnar när man pratar och känner så väl så man blir rädd ibland! =) och Richard är så gullig =D (lillebror alltså, till Lollo). Ja, de är som min familj =).

Nu ikväll har vi ätit hamburgare, hemmagjorda med Friscobröd (går att köpa på Willys!) och så har jag pratat med pappa, han undrade vad de skulle köpa till Gustav, de kommer och hälsar på på tisdag, det ska bli roligt! Då får de träffa Gustavs mamma och Anna & Andreas för första gången. Och Fanny, såklart!

Mm jag älskar den här bilden!!! Lilla spjuver!

Nej, hörrni! Nu ska jag fortsätta sticka!

Puss & Kram!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Är det kaninen Du jobbar på? Du måste lära mig nån gång!!! Tack för senast! ;) puss kram!

2008-11-24 @ 00:05:25
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Åsa! Varför ska man vara sååå trög i starten med vinterdäcken??? Jag och Stefan SKA byta dem imorrn efter jag varit på vårdcentralen, sen ska vi luncha torsdag eller fredag!!! SKA! Hör du det! ;) Hoppas allt är ok! puss kram!!

2008-11-25 @ 21:31:05
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Lollo

Åsa, du är mer supportive än nån push-upBH man nånsin kan tänka sig :) Tack för att du lyssnar på mina tokerier, och tack för att jag får lyssna på dina! I love u! puss kram!

2008-11-27 @ 20:58:49
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0