Stilanpassning!

Hej hej igen!
Den här färgen och stilen passade mig bättre, känner jag! Den heter "Bubbelgum" =). Roooosa =D. Nu är jag hemma för idag! klockan är 20:03, jag kom hem för en liten stund sedan, faktiskt men jag har skalat potatis och gjort iordning försmeten till mina köttfärsbiffar! Den ska nu stå och svälla i några minuter så då passar jag på att blogga.


Det är klart att Therese ska ha en liten kanin!!! Hon får den första så gör jag en till till Fanny, då får jag med andra ord lägga på ett kål och sticka öron och ben! Ska du dit den 19:e?? Jag skulle hemskt gärna vilja följa med då, om jag får =). Nej, nu får jag lägga på ett kål här också och blogga klart någon gång för sedan ska här stekas biffar! Jag har i alla fall tagit ett kort på kaninen: *och hoppas att Therese inte läser min blogg*


Tänk er denna med öron och ben! Gulligt =)

Nu ska jag och Selma laga mat!
 


Eller jag lagar mat och Semla "hänger med mjölkpaketet".


Jag skriver nog en gång till sen!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Nice kanin!!! :) Det blir jättebra Åsa, om Du vill göra så! Du ska ju inte jobba ihjäl Dig på kuppen... Tack för idag!!! <3 Kram!

2008-11-05 @ 20:49:35
URL: http://louisebergman.bloggsida.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0