Surkärring

Hej på er!
En kvart kvar av lunchen som jag lägger på att blogga... Jag är så jävla grinig idag! Och ju mer jag pratar med folk desto mer eldar jag upp mig och skäller över saker de inte rår över. Skärpning, Åsa! Folk kan ju tro att man är psyko. Det som gör att det bubblar över nu är att folk försöker leva mitt liv åt mig. Talar om vad jag ska göra och ur jag ska göra det och det stör mig. T ex om jag säger att jag tycker att Fanny är så go och mysig så säger människor "men Åsa, du kanske ska vänta lite, varkenGustav eller du är ju redo för barn" och så lägger de huvudet på sné och nickar lite med den där minen "stackars lilla flicka som inte vet vad som är bäst för henne". Fan, jag blir skitirriterad! Jag har tagit hand om mig själv och tagit ansvar för det jag gör sedan min äldsta lillebror kom, då var jag fyra år!

Nu kom Stefan in och piggar upp mig lite, ska prata med honom, så ni får vara min spyplats ikväll!

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Bad day... :( satackars dig Åsa, inte kul! Hoppas den där Stefan är en hejjare på pepp-talk! ;) Kram

2008-11-10 @ 13:21:08
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

Snygg blogen blev! Skitgullig bild på dej den översta! :)gå den här veckan måste vi,när de tinte är sånt här pissväder! kram

2008-11-10 @ 18:47:49
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0