Te med mjölk!

Hej hej!
Mmmm gott gott gott! Jag sitter i soffan och tittar på Vänner =). *Love* Jag är ensam, Gust sover, han ringde när han kom hem och jag kom hem bara en timma efter och då sov han som en stock! Jag har en skinkfrestelse inne i ugnen men jag tror vi bara tar den till matlådor imorgon, jag har ätit några mackor och dricker te (med mjölk =D) Laktosfri, alltså. Åå det är så gott! Jag hade glömt hur gott!



Igår var jag ju på 21-årskalas! Ootroligt trevligt! Det ska tilläggas att den här familjen som jag var hos är som min egen familj, Louise är min bästa vän ever! Hon och hennes systrar, Therese & Beatrice är som systrarna jag aldrig fick =P. och deras mamma... Oj oj oj! Ni anar inte, hon är som urmamman! Alltså, vääärldens snällaste mamma! Mmm jag fick ladda mina batterier igår kväll/natt, jag var inte hemma förrän vid två =). Jobbigt att gå upp imorse, kan jag lova er =P. Meeen det gör väl ingenting! En gång såhär =).


Theresens presenter från mig, en ljusbricka med tre små tomtar på och det lilla paketet var ett julmemory =)

Tååårta =)


Födelsedagsbarnet =)


Bisen, jag & Louisen =)


Nu är mamman med ute på kanten =)


Den vackraste katt jag sett, tror jag!


Hmm.. Helena började prata om något pinsamt så Theresen satte tehuvan över huvudet... =P


Det var gårdagen i bilder! Nu ska jag prata med Anna på msn =). Och kanske göra en kopp te till!

Puss & kram på er!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Ja så är det Åsa, du är ju familj!!! We love u. Jag ska nog göra skinkfrestelse någon dag.... :) puss kram

2008-11-20 @ 21:15:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0