TE!


Hej hej!
Nu sitter jag i soffan, målar naglarna och dricker te ur en ny kopp! De var väldigt goda att dricka ur! Gustav skrattade åt mig när jag sa det, men visst är det skillnad beroende på vilken kopp man dricker ur?! Farmor vägrar dricka ur mugg =) hon vill ha kopp och fat! Jag målar fransk manikyr igen, nu har jag låtit mina naglar växa lite och då är det bäst att måla dem! Annars går de bara av, dessutom ska jag städa imorgon eftermiddag och hålla på i vatten och då är det också bäst att de är målade annars går de definitivt av!

Efter städningen imorgon ska jag dricka en drink med flickorna och Sebastian (Hannas kille) det var visst någon mer kille med också. Jag tror itne att Gustav följer med, men man vet ju aldrig! Det ska bli roligt att träffa dem igen! men Maja är ju i Danmark så vi får klara oss utan henne! jag vet inte om vi ska till Clarion... Hanna och Sebastian skulle äta romantisk middag på Wongs och sedan utgår vi därifrån!

Ikväll har vi ätit fisk; citronbitare och klyftpotatis men fiskdressing, fisken heter alltså citronbitare =). Det var gott, länge sedan vi åt fisk, det uppmärksammade Gustav också =). Imorgon vet jag inte vad vi ska äta... Hemmalagad pizza kanske?! Mmm gott!

Nej, hörrni... Jag känner mig deppig idag! Sådana här dagar saknar jag min syster så grymt mycket... Tur att Lollo finns i alla fall! Någon att prata med som man verkligen känner och som verkligen känner mig. Det är något visst med barndomskompisar, man vet så mycket gratis, eller vad man ska säga. Man har ju liksom varit med hela tiden, visserligen till och från när det gäller oss, men ändå är vi ganska uppdaterade nu, eller hur Lollo!?

Kort blogg.. men men snart helg! Då kan jag uppdatera mer och ta lite koooort =).

Puss & kram

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oj nu råkade jag vara för snabb och kommentera ditt förra inlägg... :) Du har sååå rätt Åsa, man vet vad varandra är gjorda av så att säga :) och det där med goda koppar... ju tunnare kanter desto godare ;) Puss på dig

2008-11-13 @ 21:39:20
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: mariia

Ja det är skillnad på kopp o kopp ;) Åhh du måste hjälpa mej med mina nagöaar någon dag, jag är verligen dålig på sånt! Hoppas du blir gladare sen :) många kramar!!!!!

2008-11-13 @ 23:54:39
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0