Tisdag!

Hej hej!
Visst är det väl tisdag idag? Ifall det är måndag har jag ställt bilen på fel ställe... Där jag står får man inte stå på tisdagmornar. Men jag är ganska säker på att det är tisdag! Och då står jag på rätt ställe! jag har varit förbannad idag också! Jag har stämt av några konton, på jobbet, pratat med lite kunder och så säljarna, förstås! Mina kära säljare! M i karlstad säger att jag är hans sos:nr, hihi, det är roligt =). Det är väl för att jag har fått utbildning i de olika delarna, kassan, sälj, lager och ekonomi, så ifall jag blev ensam kvar i världen så skulle jag klara av att springa runt i hela butiken. I och för sig skulle jag väl inte ha så mycket att göra om jag var ensam kvar i världen... Inte så många kunder i den affären då, liksom.

Nej, nu måste jag verkligen sova snart! Jag är sådär sen igen! det var jag igår också... Jag kom visserligen hem sent idag också! Åkte från jobbet vid sju, handlade lite och bankade. Så jag var inte hemma förrän kvart i åtta, tror jag Gustav sa. Han tyckte jag var lite lurig som kom hem så sent. Jey, jag har ett hemligt förhållande med mitt jobb =).

Imorgon ska jag faktiskt sluta tidigare, lite därför jag jobbade över idag, Alex kommer in till stan, ni vet min lillebror:



Sötnosen =)

Så vi ska gå på mariberg! Det ska bli roligt =). Jag har inte träffat honom på aslänge!

Nej, jag måste verkligen gå och lägga mig! jag ska åka buss imorgon, och då ska jag verkligen åka buss! Promise!

Kramar på er!

Kommentarer
Postat av: Lollo

Oooh ha en mysig shoppingtur med brorsan! ;) Puss kram! :)

2008-11-11 @ 23:45:18
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: Anonym

oj är jobbet så bra haha ;) ja det är bara i finland man är så smarta att använda det teckenspråket ;) shopa inte ihjäl dej på marieberg nu hihi kram

2008-11-12 @ 19:26:38
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se
Postat av: Anonym

haha btw, tycker din lillebror är lite lik Gustav på det där kortet :) kanske lite dumt att säga haha ;)

2008-11-12 @ 19:27:49
URL: http://mariiakarolina.bloggagratis.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0