Trevlig kväll!


Hej hej!
Åå det var så trevligt! Jag som inte skulle handla någonting gick därifrån med en räkning på 460,- och en visning hemma hos mig den 15:e januari. Duktig försäljare =D. Men den här tjejen Ingela, som vi var hos, åååå vilken lägenhet!! 360 i takhöjd, underbara fönster i vinklar, gamla möbler i stil med lägenheten, ja det var så fint!! Jag såg minsann att hon hade Regal (hyllkombination) och massor med cultkrukor och småpryttlar som vi har på jobbet så jag var tvungen att fråga var hon köpte sina grejer "EM ute på Marieberg, och det kan jag verkligen rekomendera, de och Jakobssons är de enda man kan handla hos!" mycket bra kund! Och väldigt roligt att höra =). Så alla ni som vill köpa ljus kan ju komma till mig den 15:e januari, lägg det på minnet!!!

Jag och Gustav låg och pratade i sängen just innan hans mamma kom och hämtade mig och då var såklart katten där och letade efter något roligt i springan mellan våra sängar, jag vet inte vad det är där nere men hon står alltid med näsan ner i hålet och rumpan rakt upp i vädret. Den här gången fick jag det på bild =D.


Sen tyckte Gustav det var jätteroligt att ta ett (väääldigt många faktiskt) kort på mig så jag lägger upp det med i brist på annat roligt =).



Ja, han tog den verkligen uppochner!!



Rättvänd =)

Jag hade en svart/vit-randig tröja på en bild en annan dag den här veckan men det är faktiskt inte samma tröja, den andra har en skjorta insydd. Jag gillar randigt! Då ser man bredare ut. Jag har förstått att det inte är så många som har samma problem som jag har och vill se bredare ut, snarare åt andra hållet. Ja, vi har alla våra komplex, i stort sett alla tjejer, i alla fall. Men jag tror att fler killar än man tror är "oroliga" för att inte duga eller också är väldigt utseendefixerade. Kanske inte många som skulle erkänna det men jag tror ändå att det är så =). Vad tror ni?

Jag funderade på om Gustav och jag ska gå till Coco thai på lördag, han har ju lovat att ta med mig ut och äta eftersom han glömde årsdagen =P. Men han var visst sugen på pepparbiff så det blir nog Hellas! Jag är också sugen på Hellas pepparbiff med de har så jäkla mycket grädde i såsen så jag mår jämt så illa när jag ätit där =P. Fast jag har ätit laktospiller innan... Det är lite lite för mycket grädde för att det ska gå. Men det är ju så goooooooooooooooott!!!

Nej, nu måste jag gå och ta mig något att äta! Helt plötsligt, i allt prat om pepparbiffar och gräddsås, så låter vaniljyoghurt och special-K ganska torftigt! Men det är det som man får äta här hemma efter klockan nio, möjligtvis en macka eller nåt, men då finns risken att jag inte somnar sen! (Märker ni att jag inte bara är 78 år i psyket utan också i kroppen) Dessutom har jag sträckt en muskel i halsen så jag ser ut som en retarded, men de är gulliga så det går ju bra ändå! Jag vet förresten inte alls hur jag har lyckats sträcka denna outnyttjade muskel hos mig!

Nu måste jag gå och äta för annars kommer jag på att klockan är efter tio och att jag egentligen inte borde äta något överhuvudtaget och då kommer jag vakna imorgon och äta upp Gustav eller katten, för att jag är så hungrig så jag dööööör. Åsa, sluta babbla! Okej, mig!

P & K

Kommentarer
Postat av: Lollo

Jag som just köpt såna ljus! Men det är ju ett tag kvar till Januari :) Pepparbiff.. Homer-dregelljud

2008-11-06 @ 23:37:05
URL: http://louisebergman.bloggsida.se
Postat av: åsa

hahaha!! Du måste komma i januari, lollo! :D kramar <3

2008-11-07 @ 12:51:26
URL: http://lillaplingen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0