Conventum imorgon!!

Hej hej!
Nu sitter vi i var sitt soffhörn vid var sin dator, Gust och jag =). Jag ska nog lägga mig snart så jag inte är helt död när vi ska på mässan imorgon! Det är ju husdjursmässa i helgen och vi ska upp och titta på Lollo och Elliot som ska visa sig. Det ska bli så roligt! Jag ska dessutom göra helstekt kyckling imorgon, Jocke ska äta med oss för sedan ska han och Gustav spela badminton, när jag ska på kalas för mamma. Jag veet inte vad jag ska köpa! Det börjar bli satans sent nu att komma på det! Men jag tror jag ska köpa riktigt gott te, kanske någon rolig kaffesort och en fin mugg och så en blomma, såklart!


Nej, nu är jag så himla trött, vi hörs en annan dag! och inte har jag tagit kort på mina stövlar än.. Sorry, får bli senare =D.

Kram på er!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0